Na deze site al een aantal keer tegengekomen te zijn dacht ik, interessant, ik meld mij aan.
Mijn naam is Jan, 23 jaar oud en ik kom uit Kampen.
Mijn interesse in horloges is begonnen toen ik voor het eerst bruidsjonker was. 10 jaar oud en voor die eervolle taak kreeg ik een horloge. Sindsdien nooit een dag meegemaakt zonder horloge. Mijn verzamelhobby is begonnen toen ik met mijn moeder naar Krakau ging. Hier heb ik mijn eerste horloge gekocht en vanaf daar is het balletje gaan rollen. Toen in Praag, Wenen, Keulen, Athene, Tirana en zo door. Dit houdt de vakantie iets tastbaarder en is een leuk aandenken.
De eerste horloges die ik kocht waren op smaak, toen een paar met het landen thema (kleur), en vanuit daar weer terug naar eigen smaak. Ik hou van het wat uniekere ontwerp maar kan alles waarderen.
Ik zal vooral een beetje rondkijken en soms interesse tonen in horloges maar ik zal niet in veel topics te vinden zijn.
Ik zie er naar uit om jullie mooie polsversiering te kunnen waarderen en hopelijk kan ik hier nog veel leren.
Jannen dat zijn goede mannen! Leuke horloges. Ik zie nog geen Seiko’s, Citizens, Irissen of nog duurder. Ik hoop dat je dat nog een tijdje volhoudt. Kijk eens naar horloges uit de USSR of China. Zitten mooie tussen.
Welkom!