Voorstelronde Bas

Goedendag iedereen,

Na al een tijd op dit forum op en af mee te lezen en zelfs hier al een aankoop te hebben gedaan (Nog steeds blij met de vintage Leonidas van Mark2025), heeft de aankoop van mijn eerste Rolex me de prikkel gegeven om de horloge gekte officieel te maken en me hier voor te stellen.

Mijn naam is Bas. Ik ben 30 jaar oud en net na mijn studie tijd me gaan verdiepen in horloges. Vooral vintage spreekt me aan, maar toch merk ik dat ook nieuwe modellen mij steeds meer aanspreken.

Zoals kort al aangegeven heb ik sinds vorige week, na lang zoeken, besloten om mijn eerste rolex te kopen.

NA: Een heuze Rolex Explorer 114270. Hier in Nederland kunnen ophalen en gelijk een leren band van Bulang besteld. De stalen band is prachtig, maar kunnen afwisselen is ook niet verkeerd!

Zie hieronder een foto. Echt super blij mee!

58 likes

Schitterende aanwinst en welkom op het forum :+1: veel leesplezier

1 like

Welkom Bas! Mooi horloge, heel veel plezier op het forum.

3 likes

Dankjulliewel!

Goedemorgen en welkom Bas!
Prachtige aanwinst!

Welkom op HF Bas. Geniet van je persoonlijke horloge reis en gefeliciteerd met je NA

welkom

Welkom Bas emot-tiphat

Welkom Bas. Lekker zeg, 30 jaar en een Rolex om de arm. Geniet er van en veel plezier hier

Heej Bas, welkom bij de club. Start with a bang…benieuwd wat de toekomst nog meer brengen gaat!

Welkom en gaaf tijdloos hirloge, veel plezier!

Welkom hier Bas :wave:t2:

20210212_155412

Welkom Bas! Wat mij betreft mag die Explorer wel snel weer op de stalen band! :grin:

1 like

welkom op HF :+1:t2:

Van harte welkom!

Bas, welkom op HF!

giphy
Welkom!!!

1 like

prachtig horloge! en welkom

Welkom hier bij HF !
En gefeliciteerd met het horloge.