Voorstelronde: Jordy

Hallo allen,

Ik was al een tijdje aan het meelezen op het forum en heb uiteindelijk toch besloten om een account aan te maken. Hoor je gelukkig nooit vaker en is verder ook niet afgezaagd ;).

Ik ben Jordy Baas, 28 jaar oud en ben woonachtig in Bilthoven. Mijn hobby’s zijn fitness/powerlifting, festivals en feestjes bezoeken in het weekend (voornamelijk techno, drum 'n bass, hardcore en hardstyle) en ik heb natuurlijk een passie voor horloges.
Ik ben werkzaam als Senior Software Engineer bij een middelgroot softwarebedrijf(nerd alert). Hier bouw ik grote ERP-systemen voor de private sector.

Mijn interesse qua horloges ligt voornamelijk bij de sportievere modellen. Ik ben sinds kort eigenaar van een Rolex Sub No Date(114060). De keuze hiervoor was best moeilijk en ik heb er dan ook even over gedaan om de keuze daadwerkelijk te maken. Uiteindelijk in de winkel (bij S&C in Utrecht) verliefd geworden op de No Date. Het horloge is mooi symmetrisch zonder de cyclops en de keramische bezel is prachtig. Verder is het natuurlijk een iconisch horloge die nooit uit de mode zal raken.

Voor de toekomst zat ik al te kijken naar een Omega Speedmaster Professional of een Tudor Black Bay 79733N. Dit zal nog wel even op zich laten wachten. Ik heb de No Date net een paar weken ;).

Met dit mooie weer kan je 'm letterlijk laten shinen :slight_smile: :

28 likes

Welkom en veel plezier hier :slight_smile:
Wel zonde van die Rolex hoor … :smiling_imp:

Welkom!

prachtige klok hoor, geniet er van!

welkom!

fraaie klok, zeker een klassieker

Van harte welkom :clap:

Pieter.

Welkom Jordan :slight_smile:

Mooie Rolex hoor.

Welkom op HF mooie Rolex heb je .

Mijn beste,

Jordan, van harte welkom binnen de gelederen van dit sympathieke HorlogeForum!!
Duidelijk een forum ván liefhebbers,vóór liefhebbers!!

Welkom Jordy,
stijlvolle klok en met zorg uitgezocht! Wat zijn ERP systemen? ( ik zit meer in de verkeers software, als gebruiker) Veel plezier hier!

Welkom, echt mooi horloge!

Geen idee of ik het juist heb maar volgens mij is een ERP-systeem een groot geheel waarbij verschillende afdelingen van een bedrijf in connectie met elkaar staan (zo kan men bv bij de afdeling productie kijken wat er nog voorradig is in het warehouse,… :slight_smile: )

ERP = Enterprise Ressource System denk ik

Dat allemaal denk ik te hebben onthouden uit de schoolboeken… Wellicht kan Jordy wel wat meer info geven :muscle:t3:

1 like

Welkom trouwens Jordy

Van harte welkom Jordy! :relaxed:

Dat is een topper van een binnenkomer, die Rolex! :+1:

ERP-systemen zijn grote softwaresystemen die alle processen in het bedrijf ondersteunen. Denk hierbij aan inkoop, verkoop, voorraadbeheer en transport. Het is een totaalsysteem voor een bedrijf. ERP staat trouwens voor Enterprise Resource Planning.

1 like

Thanks voor het warme onthaal ook :slight_smile:

Welkom!

Welkom, welkom! :+1:

Welkom hier! :+1:

Jordy: hartelijk welkom! Veel plezier hier.
Je draait gelijk al mee in het topsegment. Wow! Goede keus trouwens, een Rolex zonder datum.

1 like