Voorstelronde: Lindeboom

Bedankt :smiling_face:

Leuke verzameling heb je al!

Niet doen. Is een iconisch horloge die je voor altijd zal herinneren aan waar het ooit begon.

Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

1 like

Welkom veel plezier hier! Mooie collectie!:ok_hand:

1 like

Ja de skx heb ik nu toch definitief besloten dat dit echt het enige horloge in de collectie waar ik echt geen afscheid van kan nemen. Dit horloge heeft zoveel meegemaakt in de ruime 7 jaar in mijn eigendom dat ik hem gewoon om sentimentele redenen niet weg kan doen. Dit horloge heeft wel tienduizenden uren om mijn pols doorgebracht. Op veel plekken geweest, ik zit nu echt wel op de positie dat deze mij meer waard is dan de bb. Ook ondanks de aanschaf van bb zit de skx nog exht veel om de pols.

2 likes

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Horlogeforum - Welkom

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom hier veel plezier!

1 like

Mooie collectie hoor! Van harte welkom!

1 like

Welkom! Leuke collectie! Veel plezier met de aanschaf van je droom horloge

1 like

Welkom :partying_face: Goed bezig iig

1 like

Welkom

Ziet er goed uit hoor! als je nog wat hulp wil met het modden van de moonswatch laat maar weten. Ik heb er al 3 gedaan. heb je geen movement ring aan de achter kant zitten?

1 like

1 like

welkom-home

1 like

Welkom op dit mooie forum.
Leuke collectie heb je al.
Geniet van je tijd reis hier!!!

1 like

Welkom. Mooi setje horloges. Advies: niet te snel iets wegdoen. Die Rolex neem je er gewoon bij.

1 like

Ja liefst zou ik dat wel willen. Maar de portemonnee laat dat helaas niet toe

1 like

Welkom bij de club :+1:, ook een aardige collectie Hotwheels zo te zien :wink:

Ahh valt nog mee, heb nu denk ik circa 100 autootjes. Maar ga veel auto meetings af en als je in winkels bent scharrel je dr nog wel eens een paar mee. Ach die paar euro denk je dan. Al met al haast 100 van die dingen aan de muur :see_no_evil::see_no_evil:

3 likes

Laat mijn kleinzoon ze maar niet zien :laughing: die trekt gelijk alle doosjes open :scream:

Welkom en veel plezier!

1 like