Hey iedereen, ik zal mij even voorstellen. Ik ben 23 jaar en vanaf mijn 16de al gek van horloge’s. Maar puur door de jonge leeftijd destijds had ik geen geld voor 2 hobby’s dus de horloges tot sinds kort bijna compleet aan de kant gezet. Onlangs met mijn vriendin in Maastricht geweest waar mijn oog op een seiko prospex viel. Meerdere keren langs gelopen maar niet gepast of gekocht. Toen we naar buiten liepen, keken we recht uit op schaap en Citroën de etalage van tudor. Daar stond ook een bb58 in toen rustig maar gaan kijken naar een bb58 en op het forum op 1 gestuit en de zelfde avond nog opgehaald aan de andere kant van Nederland. Toen was de hobby weer helemaal aangewakkerd en is de bedoeling om volgende week de bb58 in te ruilen voor mijn droom horloge een vintage datejust 36.
Tot nu toe is dit mijn collectie
De gene die voor mij de hobby begon, vaak getwijfeld heb om weg te doen maar echt niet weg kan doen na ruime 7 jaar in mijn bezit en veel meegemaakt te hebben.
Mijn casio vintage altijd goed en helemaal voor de prijs, ook al jaren in bezit.
Mijn moonswatch helaas na een week in bezit ergens mee tegenaan gestoot, toen was de kast kapot. Dus nu ben ik hem gaan modden moet nog afgemaakt worden, gaat nog niet helemaal volgens plan

Mijn duurste in de collectie en de gene die de hobby weer heeft laten beginnen. Gekocht via HF
En als laatst mijn aankoop. Gekocht via HF