Voorstelronde: Lindeboom

Hey iedereen, ik zal mij even voorstellen. Ik ben 23 jaar en vanaf mijn 16de al gek van horloge’s. Maar puur door de jonge leeftijd destijds had ik geen geld voor 2 hobby’s dus de horloges tot sinds kort bijna compleet aan de kant gezet. Onlangs met mijn vriendin in Maastricht geweest waar mijn oog op een seiko prospex viel. Meerdere keren langs gelopen maar niet gepast of gekocht. Toen we naar buiten liepen, keken we recht uit op schaap en Citroën de etalage van tudor. Daar stond ook een bb58 in toen rustig maar gaan kijken naar een bb58 en op het forum op 1 gestuit en de zelfde avond nog opgehaald aan de andere kant van Nederland. Toen was de hobby weer helemaal aangewakkerd en is de bedoeling om volgende week de bb58 in te ruilen voor mijn droom horloge een vintage datejust 36.

Tot nu toe is dit mijn collectie

De gene die voor mij de hobby begon, vaak getwijfeld heb om weg te doen maar echt niet weg kan doen na ruime 7 jaar in mijn bezit en veel meegemaakt te hebben.

Mijn casio vintage altijd goed en helemaal voor de prijs, ook al jaren in bezit.

Mijn moonswatch helaas na een week in bezit ergens mee tegenaan gestoot, toen was de kast kapot. Dus nu ben ik hem gaan modden moet nog afgemaakt worden, gaat nog niet helemaal volgens plan :see_no_evil:

Mijn duurste in de collectie en de gene die de hobby weer heeft laten beginnen. Gekocht via HF

En als laatst mijn aankoop. Gekocht via HF

66 likes

Welkom op HF :+1:t2:

1 like

welkom

1 like

Welkom hier bij HF !
Omega laten zo is leuk.

1 like

Welkom en veel plezier hier op dit gezellige forum!

1 like

Welkom hier

1 like

Welkom en mooie introductie.

1 like

Welkom op ons gezellige horlogeforum :+1:

1 like

Welkom back again.

1 like

Welkom terug in een actievere rol!

1 like

Ja alleen uurwerk zit er los in, lijkt mij niet heel best voor het klokje :see_no_evil:

1 like

Welkom! Ik werd wel een beetje duizelig van die Moonswatch! :grin:

1 like

Ja dat is niet best, moet nog even een wel passende stam vinden en hopelijk blijft die dan op de plek.

1 like

welkom

1 like

Gokje, de andere hobby was Hot Wheels?

Welkom hier!

2 likes

Die laatste aanschaf! Wat een schatjes zijn die vijfjes toch!

1 like

Nee de andere hobby’s is auto’s. Maar hot wheels is inderdaad wel een hobby van mij. Maar tot nu toe nog totaal niet uit de hand gelopen. Nu circa 100 autootjes maar die collectie blijft ook steeds groeien.

2 likes

Welkom op het forum.
Geniet van je horloges.
Mooie collectie trouwens.

1 like

Welkom op het forum ! Goeie collectie :+1:t2::+1:t2:

1 like

Ja super dingen, dit is ook een mooi wat ouder modelletje. Daardoor wat kleiner, wat echt super is voor mijn kinder polsjes :see_no_evil: