Stiekem alweer een 1.5 jaar lid van dit forum… Bij deze mijn voorstel ronde: ik ben Mark en woonachtig in Sneek.
Getriggerd door dhr. C.van der Klauw ben ik mij gaan verdiepen in de horlogerie. Zoekende naar info en trainingen kwam ik uit bij online trainingen van M. Lovick uit en aansluitend de training “Mechanische Uurwerken” bij Kalle Slaap te Spanbroek (op dit moment hier de Quartz training a/h volgen). De trainingen van onze buren van het BHI lijken mij ook zeker nog de moeite waard om deze te gaan volgen.
Heb inmiddels een aantal trainingen achter de rug en die zijn mij zeker goed bevallen. Ondertussen ben ik het net aan het afspeuren naar alle mogelijke gereedschappen. En dat zijn er veeeeel… hier ben ik nog voorlopig nog wel mee bezig.
Ondertussen bezig met het opzetten van een werkplaats, bedoeld voor service, onderhoud en reparatie. En tussendoor alvast een wat oudere Tissot van m’n schoonvader te repareren en te servicen.
Hee, wat leuk. Nog een Sneker (hoewel, inmiddels woon ik er al 10 jaar niet meer). Nou ja, nu officieel welkom hier en veel verder leesplezier gewenst.
Bijna. Hebben we eens een woonachtige die een daadwerkelijke stad noemt in plaats van een provincie of buurt, is het nog steeds verkeerd gedaan. Bijna. Fixed that for you.
Da’s dan weer cool. Zo zie je maar weer hoe zo’n hobby uit de Klaauwen kan lopen. Welkom hier, een soort van, alsnog, na anderhalf jaar.