Hallo vrienden.
Mijn naam is Albert en ik ben 16 jaar.
Ik woon in België.
Ik vind horloges echt zeer leuk en mooi en ik vind dat het een heel mooi accesoire is voor een man en ook bijna het enige.
Ik heb momenteel nog geen enkele horloge maar ik zou graag een Daniel Wellington willen kopen of iets dat er op lijkt.
Ik heb al een beetje gekeken op het forum en ik zie niet veel over dit merk maar ik vind het echt mooi.
Heeft iemand van jullie hier een Daniel Wellington of iets dat er op lijkt te koop?
Ik zou dat graag willen kopen om een mooi collectie mee te starten.
Albert.
Dag Albert. Welkom.
Van harte welkom Albert! We zijn altijd blij hier met nieuwe jonge enthousiaste forumleden!
Ik heb geen Wellington, maar er komt vast iemand in de reacties die er wel een heeft.
Heel veel plezier op het enige échte Horlogeforum van de wereld… van Nederland!
Welkom Albert!
Welkom Albert!..Veel plezier op dit gezellige forum🖒😊
Welkom, Albert.
Ik ken je budget niet, maar op marktplaats.nl zie ik zat aangeboden van Wellington, vanaf zo’n EUR 30.
Welkom op HF en veel plezier gewenst .
Daar vertrouw ik het wat minder omdat mijn moeder zei dat daar vaak nep horloges te koop zijn.
Dank jullie allemaal dat ik zo welkom ben.
Andere merken die ik leuk vind zijn Prins Uurwerken en Manfred + Cracco en Kapten & Son en Brathwait en Henry London.
Als iemand één van die merken te koop heeft mogen jullie het ook zeggen.
Diesel vind ik ook zeer leuk en zeker de grote horloges daarvan maar de andere merken lijken me neutraler en een betere keuze als eerste uurwerk.
Albert
Dat klopt natuurlijk. Aan de andere kant: in deze prijsrange loont het denk ik niet om neppers te verkopen.
Welkom Albert,
Als je van grote horloges houd, heb ik nog wel wat horloges voor je liggen…
Stuur je me even een berichtje?
Ik weet niet hoe dat moet.
Welkom!
Stuur je me even een berichtje?
Ik weet niet hoe dat moet.
Gevonden.
Welkom hier Albert!
Veel inspiratie gewenst👍
Een fake DW is voor een euro 3 vanuit China te importeren, als je ze voor 30 verkoopt is dat factor 10 op de kosten, best prima. Ook worden 2eu munten nagemaakt, dus het is echt niet beperkt tot dure producten.
OT: Welkom! Als je een dergelijk horloge zoekt van een degelijk merk zal ik voor de Tissot Everytime gaan. Swiss made voor een mindere prijs dan een DW (maar ieder zijn ding natuurlijk).
Welkom Albert! Ik raad je aan om voor de aanschaf van een horloge eens rond te kijken in de topics ‘Wat dragen wij vandaag’ en ‘Incoming’. Er is zoveel moois te koop…
welkom
Welkom en veel plezier op dit forum
Welkom Albert!