Welkom! Goh, bij de douane he…dat kan nog wel eens goed van pas komen…
Allen hartelijk dank voor het welkom.
Altijd leuk als mensen denken dat ik bij de douane werk, ik werk echter niet bij ze maar voor ze, dit in een adviesgevende rol mbt diversen importzaken.
Welkom op HF!
Heeft er eigenlijk al iemand gezegd dat expertise op het gebied van importzaken hier gewaardeerd wordt?
Welkom op HF en lees en schrijfplezier gewenst .
Hoi Kasper; veel horloge- en forumplezier!!!
Kasper, welkom op HF en info over Tudor/Rolex zul je hier regelmatig zien voorbijkomen. Succes met het vinden van een mooi exemplaar!
Welkom
Kasper, welkom op ons mooie forum. Veel plezier hier.
Groet. Richard.
Onder aan deze website staat, het word tijd om te registreren. Nadat ik weer op dit forum terecht kom en best geboeit ben over klokjes kan het niet anders dan een accountje te pakken. De robot heete me al welkom.
Momenteel draag ik een quarts (eta) van traser, die ik gebruik op mijn werk.
In de la een Seiko sportura. (ben ik niet zo kapot van)
Ik wist nog niks van Turboullons af, dan alleen dat het duur is.
In bestelling heb ik mijn first automatic staan. En om bescheiden te beginnen heb ik een eenvoudige Tissot uitgezocht.
Komen gaat nog eentje van Longines.
Interessant vindt ik de ontwikkeling van de crowdfunding Code41 horloges.
Ik vind ze prachtig, maar de gangreserve is nu maar nipt 2 dagen.
Voor de rest ben ik alleen met quartz horloges bekend, al had ik vroeger een handopwind Baum en Mercier van mijn broer om. Die wilde hij terug, en ik vermoed dat het horloge naar de piete wei is.
Verder heb ik eens wat gepeuterd aan een Raymond Weill.
Welkom en een SKX is altijd goed
Als je in de nabije toekomst een Rolex wilt aanschaffen en eerst goed wilt inlezen op het forum nou…sterkte want er is zo ongelooflijk veel over te vinden…
Maar een ZZP-er in de douanebranche, ik krijg meteen het beeld van een “kennis” van Frank M. die in de Antwerpse haven bijklust hahaha
Nee gekheid, heel veel plezier hier.
Jeroen
Welkom Kasper. De SKX is een mooie binnenkomer!
Oké misschien kun je een eigen voorstel topic aanmaken?
Welkom hier en geniet!!!
lastige besturing hier. zoeke zoeke zoeke.
alvast dank voor de tip.