Voorstelronde

Goedenavond,

Zojuist aangemeld gelijk maar even voorstellen.

Ik ben Kasper, ZZP’er in de douanebranche en sinds een maand of 3 geleden erg geïnteresseerd geraakt in horloges.

Momenteel ben in het bezit van een Seiko SKX007 waar ik erg blij mee ben, verder ben ik een leek op het gebied van horloges.

Voor in de nabije toekomst ben ik van plan een horloge aan te schaffen in de cartogarie Tudor/Rolex, ik zal mijzelf hier eens goed gaan inlezen.

Het forum ziet er top uit dus ik ben voorlopig zoet.

Groet Kasper

11 likes

Welkom,alvast goed begonnen met de skx en Rolex als doel is ook okay :+1:t2:

Mijn beste,

Kasper, van harte welkom binnen de gelederen van dit tijd-lovende forum!!
Inderdaad goed gestart hoor, getuige de Seiko SKX007.:+1:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom!

Welkom hier!

Welkom !

Van harte welkom :clap:

Pieter.

Welkom, een SKX is altijd +1 :+1:

Welkom

Welkom! Veel plezier

Welkom Kasper!

welkom like 2

Welkom op het horloge forum!

Welkom! Handig… connecties bij de douane :wink:

3 likes

Welkom veel plezier hier

Welke op dit mooie forum

Welkom!
Heel veel plezier hier gewenst.

En zit de mailbox al vol met verzoekjes of heb je er een import afdeling bij je takenpakket toegevoegd?

Welkom.

Hoi, welkom hier! Die SKX gaat je tot vervelens toe overleven, da’s een mooie eerste keuze.

Tudor maakt op het moment niet veel belangwekkends, de blackbays zijn gedoodverfd maar saai, en hun 38mm style varianten (die nog het leukst zijn) halen het qua cachet niet bij een Rollie Oyster. Als je aan de Tudor gaat, mag ik dan een lans breken voor Vintage Oyster Prince modellen? Gewoon lekker uit de Swinging fifties en sixties.

Met een moderne Rolex van de 36mm OP gaat het al een stuk beter:

Kortom: Als je je dan toch inleest zijn er ook andere horloges dan duikers. :slight_smile: :slight_smile:

2 likes

Welkom, veel lees en postplezier.