Voorstelronde

Wat een warm welkom, Danku! :+1:

Welkom, en enjoy!

1 like

Welkom op het Horloge Forum en veel plezier hier. Mooie Rolex!

1 like

Welkom! Prachtig horloge. Wat maakt dat je net voor dit model bent gegaan?

Kun je ook meer info geven over waar je dit prachtige model hebt gekocht en hoe die zoektocht is gegaan?

1 like

Welkom :blush: een goed begin is het halve werk.

1 like

Welkom en veel horloge- en forumplezier !!
Leuk opstaphorloge trouwens!!

1 like

Welkom en wat een begin van deze mooie hobby :+1:

1 like

Welkom en mooi begin. Ik zou bij de volgende voor een Speedmaster gaan, maar ik ben dan ook Speedy gek :blush:

1 like

welkom welkom!

En zoals andere HF’ers al zeiden: mooi begin van je collectie! Sub is top, zeker als het je enige horloge is. Multi-inzetbaar en onverwoestbaar.

1 like

Zeker,

Omdat ik nog nooit een horloge heb gehad (behalve en apple watch, maar dat is geen echt horloge) was ik op internet en Chrono24 aan het rondkijken naar horloges en de prijzen hiervan. Alleen kon ik niet kiezen welk model of merk ik zou willen kopen en dus nooit iets heb aangeschaft. Totdat de vader van mijn werkgever een paar maanden geleden aan me vroeg of ik het bandje van zijn Rolex Day Date kon loshalen zodat hij het serienummer kon zien. Toen heb ik het horloge ook direct even goed bekeken en gepast. Toen heb ik besloten om voor een Rolex te gaan, alleen moest het dan wel een sportiever model worden dan een Day Date, en toen ben ik uitgekomen bij een Sub welke ik bij Juwelier Burger heb aangeschaft.

1 like

De Speedmaster staat inderdaad ook bovenaan de verlanglijst, maar eens naar een juwelier om hem te passen.

Maar voorlopig ben ik nog niet uitgekeken op de Sub :heart_eyes:

Van harte welkom hier! :slight_smile: :+1:

1 like

Marijn, welkom en veel plezier op HF.

1 like

Marijn, welkom op HF!

1 like

Hartelijk welkom! En gelijk vol op het orgel: een Rolex! Wat een prachtige hobby is dat toch: horloges!

1 like