Voorstelronde

Hallo allemaal,

Allereerst zal ik mij even voorstellen. Ik ben Marijn, 20 jaar, en kom uit de omgeving van Zwolle.
Verder lees ik nu al een tijdje mee, dus vond het wel tijd worden om eens een account aan te maken en mijzelf voor te stellen.

Als beginnend horloge liefhebber/verzamelaar op dit moment maar 1 horloge in bezit, namelijk een Rolex Submariner Date (16610). 2 jaar geleden ben ik al begonnen met kijken naar horloges maar nooit iets aangeschaft. Tot het een maand geleden erg begon te kriebelen en besloten heb om dit horloge te kopen.

Verder staat er nog een Omega Speedmaster, Rolex Day Date en een Rolex GMT-Master II op het verlanglijstje maar het zal nog wel een aantal jaar duren voordat die aan de verzameling toegevoegd kunnen worden.

Sinds het horloge in mijn bezit is ben ik erachter gekomen dat een horloge meer is dan alleen iets om je pols waar je de tijd op kunt zien, zo ben ik begonnen met informatie verzamelen over horloges en kwam ik op dit forum terecht.

Hier nog een foto van de Submariner, hoe langer ik naar dit horloge kijk hoe mooier ik hem ga vinden.

35 likes

Welkom Marijn. Dat is een sterk begin van de horloge hobby! :+1:

2 likes

Welkom en geniet van al het moois hier. Nice Submariner en dito verlanglijstje trouwens!

2 likes

Welkom! Mooie sub hoor. :+1:

2 likes

Welkom hier :+1:

2 likes

Welkom!! Een behoorlijk begin van wie weet prachtige verzameling!

2 likes

Dat kan ik mij zeker voorstellen. Welkom!

2 likes

Mijn beste,

Marijn, van harte welkom, in die inspirerende wereld van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Welkom op dit mooie forum!! Lees,leer,geniet!

2 likes

Welkom hier! Mooie Rolex :heart_eyes:

2 likes

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.

2 likes

“Een goed begin is het halve werk”, Welkom! :grin:

2 likes

image

2 likes

Welkom op het Horlogeforum! :beers:

2 likes

Welkom!

2 likes

Welkom!

2 likes

Prima; al dat gezeur met die Seiko’s gewoon overslaan en metéén een klatser in huis halen! :sunglasses:

Welkom!

P.s. op mijn 20e kon ik nét een 8e-hands Peugeot 205 betalen dus je doet het niét slecht! :smiley:

3 likes

Welkom

1 like

20 en dan al een sub? Dat doe je goed! Welkom op het forum!

1 like

Hoi Marijn,

Welkom. En gave sub! :heart_eyes:

p.s. mooi hoe dat kroontje op je hand weerspiegelt op de foto :yum:

2 likes