Goedemiddag mensen, hier even een kleine introductie van mijzelf.
Ben 50 jaar oud en sinds kort geïnteresseerd in horloges.
Heb er zelf nog geen in mijn bezit behalve mijn Garmin sporthorloge en ben me aan het oriënteren in het soort horloge en style het beste bij me past.
Verdere interesses zijn F1,de maan dus daar zijn vast wel wat leuke horloges in te verkrijgen heb ik al wel gezien.
Verder heb ik de nare eigenschap om een enorme verzamelwoede op te kunnen wekken….das geen goede combinatie ism horloges denk ik.
Welkom, maan/f1 gerelateerd is sowieso al een mooi uitgangspunt, maar verder vind je ongetwijfeld inspiratie genoeg op het forum en om je verzamelwoede te temperen… er staat altijd genoeg te koop in het blauwe gedeelte
Veel plezier!
Nee, dat is het niet. Dus bij deze even een tip: zeg je account op en kom hier niet meer terug! Misschien is het nog niet te laat!
Maareh, welkom hier en heerlijk gewoon helemaal van scratch beginnen met horloges.
O.k., je noemt
als interesse (ja ik zie ook de maan, maar doe nou effe niet gelijk zo’n cliché Moonwatch, a.j.b.! )
Nou ja, dan denk ik dus gelijk aan TAG Heuer. Al decennialang actief in de (timing van) motorsport en natuurlijk de sponsor van onze nationale trots, Max Verstappen!
Toevallig heeft dit merk onlangs, op Watches & Wonders, twee nieuwe versies van de Carrera 39mm chrono gepresenteert. En deze zijn bijzonder goed gelukt, zeg maar. Nou ja, oordeel zelf.
Ze zijn allebei voorzien van het nieuwe in-house TH20-00 uurwerk, met 80 uur gangreserve en ze zijn ook nog tot 100m waterdicht, wat ze ook nog 'ns heel praktisch maakt, dus. Wat ook leuk is, is dat dit merk aan de wieg stond van de automatische chrono.
Mocht het budget iets beperkter zijn, dan is de TAG Heuer Formula 1 chrono nog een mooie optie. Is een quartz, 200m WR en super degelijk en dus lekker zorgeloos. Nou ja, de link met F1 lijkt me overduidelijk.
Veel plezier met de nieuwe hobby en don’t say we didn’t warn you!