Voorstelrondje Brinkmeister

Welkom ! En alvast om je lekker te maken een Ducati model : :rofl:
image

Welkom en veel plezier op HF!
Seiko en Tissot zijn inderdaad wel twee go-to-merken als het gaat om uitstekende prijs-/kwaliteitsverhouding! Veel succes met deze nieuwe verslaving!:wink:

1 like

Welkom en veel plezier op het forum!

1 like

Welkom

1 like

Welkom op dit leuke en interessante forum!
Mooie horloges heb je :+1:t2:

1 like

Welkom! Leuke collectie heb je. Geniet van je nieuwe aankoop! Welk referentienummer heeft deze sportieveling?

1 like

Welkom!

1 like

Dat is de SSC673P1

Welkom en veel plezier op dit forum!

1 like

Brinkmeister, welkom en veel (lees)plezier op ons mooie forum.

1 like

Welkom op HF!

1 like

Nog Ć©Ć©n plekje in de box vrij, die wacht op de gerepareerde Knight.

Van links naar rechts:
-Seiko 7n42 8a90. Gekocht in 2002 geloof ik. Ik wilde toen een Danish Design, deze bleken niet waterdicht en de Seiko wel. Mijn eerste fatsoenlijke merkhorloge, nadat mijn ouders me opgezadeld hadden met een Lorus toen ik om een Swatch vroeg.

-Seiko Black Knight quartz. Morgen ophalen bij de juwelier, er zit nieuw glas in.

-Seiko 5 SNZH53. een ā€œechteā€ Japanner, op Nato-band en megacomfortabel. Moet terug naar de juwelier om gesteld te worden, loopt een paar minuten per dag voor. Is ooit gevallen, liep niet meer en gerepareerd dus zal nog wat finetuning behoeven.

-Seiko SSC673P1. Ik had 'm een paar weken geleden om bij de juwelier en was meteen verliefd. Eigenlijk kwam ik alleen voor een reparatie en heb 'm dus ook niet meteen gekocht. Maar ik liep er op Chrono24 voor ā‚¬300,- tegenaan bij een juwelier in Emmen, toen was de keuze snel gemaakt.

-Tissot PRS200. Toen mijn vader overleed vond ik tussen zijn spullen een gouden ketting met sterrenbeeld-hanger die hij mij ooit gegeven had. Ik heb zelf niets met die sterrenbeeld-bullshit, maar wilde wel iets moois als herinnering. Toen we bij de juwelier waren om iets moois voor mijn vrouw uit te zoeken (zelfde reden, maar dan ivm overlijden van haar moeder), heb ik de ketting met hanger ingeruild voor deze Tissot. Mijn eerste Zwitser en ik vind 'm nog steeds erg mooi.

-Casio G-shock GA-100MB. Lomp, tacticool en met een analoge wijzerplaat. Zit prima, kan alles hebben en kost nagenoeg niets. Past alleen slecht onder mijn motorpak.

Buiten de box:
Fossil Big Tic JR-7868. Ooit gaven we ze weg bij een telefoonactie, ik meen Dutchtone. Deze was ā€œoverā€. Te klein, licht en plastic voor mij, het originele bandje is eraf en de secondenweergave vreet batterijen. Mag weg.

3M 3,5" floppy horloge. Reclamemateriaal uit de jaren '90. Echt leren band, supersimpel uurwerk (one jewel unadjusted). Nostalgie.

Amen! Ik zie veel raakvlakken maar dat zal onze leeftijd zijn :wink:. Of het motorrijden :sunglasses:

Herkenbaar!

Te laatā€¦had je maar niet op het forum moeten komen :joy:. Omdat je van muziek houdt: you can check out any time you like but you can never leaveā€¦ :guitar::guitar:

Leuk verhaal bij je horloges, goed voorsteltopic :+1:t2:.

Welkom Brinkmeister, veel plezier hier!

1 like

Welkom op dit gezellige informatieve, ietwat prijzige forum :slight_smile:

1 like