Voorstelrondje Brinkmeister

Nu ik weer thuis achter een toetsenbord zit in plaats van op vakantie op de telefoon, toch maar even voorstellen.

Ik ben 40, woon in het midden des lands en heb uiteraard iets met horloges. Ik draag verder geen sieraden, maar een mooi horloge, een goede zonnebril en een fatsoenlijk zakmes zijn mijns inziens toch wel de accessoires die iedere man nodig heeft.

Vooralsnog heb ik het meeste met de prijs/kwaliteit-verhouding van Seiko, maar ik heb ook veel lol van de lompheid van mijn G-Shock:

…en heb na mijn vaders overlijden wat sieraden ingeruild voor een Tissot. Daarmee heb ik dus een wat andere band.

Als ik serieus teveel geld zou hebben, zou er een Ressence Type 3 of 5 bij komen. De GMT master is om nostalgische redenen ook een wannahave:

Dit weekend hoop ik mijn nieuwste aanwinst op te halen bij het PostNL punt:

Verder hou ik van mijn gezin, motorrijden, barbecueën, hardlopen, muziek, gamen, wandelen in de bergen en fotografie.

Ik verwacht niet helemaal los te gaan met de aankoop van nog meer horloges, maar ik had aan de andere kant ook niet verwacht mijn nieuwste Seiko te kopen.

26 likes

Welkom! En cool: een Seiko Knight​:+1:t2::sunglasses:

1 like

Welkom hier!

1 like

Welkom !!!

1 like

Welkom, veel lees en deelplezier :+1:

1 like

Welkom!:+1:
Weet waar je aan begint!:upside_down_face:

2 likes

Brinkmeister: heel hartelijk welkom! Veel plezier hier. Met Seiko’s zit je hier wel goed!

1 like

Ja, de Seiko Knight ligt nu klaar bij de juwelier met nieuw glas erin. De kinderen hadden 'm face down op de vloer te grazen genomen.

1 like

images

1 like

Welkom. En uitkijken, dit forum gaat je geld kosten :roll_eyes:

2 likes

Van harte welkom!

1 like

Van harte welkom!

1 like

Te laat vrees ik, je bent al besmet!
Welkom hier. Leuk om je verhaal te lezen.

Gr. Hans

1 like

Goede binnenkomer. Welkom

1 like

Welkom!

1 like

Welkom.

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom in die tijdloze kring van HorlogeForum!!
(Leuke foto van ‘Che’. Als Aficionado kan ik dit wel waarderen, Sigaar & Horloge.)

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Van harte welkom :clap:

1 like

Welkom op het forum !

1 like

Van harte welkom op het forum der voornemens die nooit gehaald gaan worden :joy:

Laten we zeggen, het begin is er :wink:

Have fun and join the club :sunglasses:

1 like