Voorstelrondje, eerste stap als Forum-Member

Beste Mede horloge enthousiasten,

Na een kleine 2 jaar als non-Member mee te hebben gelezen van de geweldige posts op dit forum. Heb ik voor mijzelf besloten dat het eens tijd werd om mijzelf ook eens aan te melden!

Onder het motto ‘‘een goed begin is het halve werk’’ zal ook ik beginnen met een voorstelronde.
Duss wie ben ik?

Ik ben Twan een 24 jarige jongen uit de regio helmond. Ik ben een kleine 3 jaar geleden gebeten door het horloge beestje. en sindsdien een aardige collectie aan het bouwen. (Fotos volgen :wink:)

Ik heb geen vast merk voor mijn collectie. Ik verzamel wat goed voelt voor mij om aan de collectie toe te voegen. Ik hou er van als een horloge een verhaal heeft. Bijvoorbeeld de Bulova lunar pilot die ik in mijn bezit heb, maar ook de Duikboot dial Vostok Amphibia. Die ik uit Rusland heb laten komen en mij mijn eerste stapjes in horloge modding liet maken.

Ik ben voornamelijk op het forum om samen met jullie enthousiast te kunnen zijn over deze hobby, nieuwe dingen te leren. maar ook zeker naar jullie prachtige horloges te kijken!

ik zal een deel van mijn horloges laten zien! mopchten er vragen zijn overt specifieke horloges schroom je dan niet het aan mij te vragen! ik praat er graag over haha!

met een enthousiaste groet getekend! Twan (LunarWatches)

61 likes

Welkom!

1 like

Welkom en phoehee (op z’n Tommie’s) dat is al een aardige collectie!

1 like

Dank! het is ook mijn grootte trots! ik heb nog wel wat meer mar dit zijn de favorieten. de rest komen misschien nog in vervolg posts!

Danku! De bulove is by far mijn favoriete horloge. en het marine nationale bandje op de flighty zit zo enorm comfortabel

1 like

Welkom :hugs:

1 like

Welkom Twan

That’s the way :wink:

1 like

:scream: de rest… flink horlogebeestje geweest!

1 like

Welkom! De G-SHOCK zit op z’n kop :scream:

5 likes

Welkom bij de club Twan.

1 like

Welkom Twan!
Het virus heeft je goed beet :wink::+1:

1 like

Welkom op HF, Twan!

1 like

ohw ja wat slecht van mij! zal het gelijk even fixen haha

1 like

welkom-home

1 like

Welkom Twan op dit leuke forum, maar dat heb je al kunnen lezen.
Leuke collectie heb je opgebouwd van (vintage) dress watches tot duikers en niet merkvast :+1:. En hoe meer jongeren op het forum, hoe beter, wens je veel plezier en hoop dat je leuke contacten opdoet hier :ok_hand: :+1:

1 like

geniet van de mooie tijd hier :sunglasses:

Mijn beste,

Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

3 likes

Welkom :+1:t2:

1 like

Welkom! Die vierkante Omega vind ik een mooi ding, heb je daar een betere foto van? Is dat die met die compressor kast?

1 like

Is zeker een mooi horloge! Ik weet er alleen weinig over. Is een erfstuk.

Weet alleen dat het een automaat is uit waarschijnlijk de jaren 60

2 likes