Voorstelrondje: elfabrikante

Hi all!

Even voorstellen! Sinds een paar dagen aangemeld en volg ik het forum, lees ik oude draadjes en berichten en geniet ik van mooie foto’s hier. Ik ben een noob-liefhebber met een grote zwak voor vintage Rolex specifiek. Sinds klein gefascineerd door het blinkende goud in films en sinds een paar jaar langzaamaan in gaan verdiepen in het pierenbadje van horloges. Hoe dieper je komt hoe meer het gaat kriebelen. Moet m’n eerste nog aanschaffen, zou graag een 16233 DJ, no lugholes met zwarte plaat willen, als het juiste exemplaar onder de juiste voorwaarden voorbijkomt.

Ben een simpele gast dus m’n grails zijn ook simpel. 18038, prachtige geelgoud met champagne wijzerplaat is een musthave voor de toekomst. Al heb ik ook een zwak voor de ‘Fossil’ Jurassic Park dial die AVW een tijd geleden te koop had staan. Guilty pleasure is een pink Stella op een geelgouden DD. Wat kan ik zeggen. I Love Yellow Gold Day-Dates.

Nu lekker kijken: Als echte fanboy ben ik een tijdje geleden geblessed door Jasper en mocht ik een paar dagen een 18038 om de pols.

30 likes

Welkom hier…:+1:

1 like

Thnx! :raised_hands:

Welkom! Met de smaak zit het wel goed!

1 like

Hahah thank you!

Welkom en veel plezier op HF! :ok_hand:

Je bent in goed gezelschap! Heb je de Rolex Only categorie al ontdekt? :rofl: :joy:

1 like

Hahahaha wat een zelf-analyse zie ik nu :joy:… Voelt ook als een warm bad! Ja heb het ontdekt, zoek nu op ref.nr. om draadjes en plaatjes te vinden dus kwam daar ook terecht! :grin:

1 like

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:t2:

1 like

Welkom op HF! :slight_smile:

1 like

Thankyou! Moet goedkomen!

Dank u! :ok_hand:

Welkom op HF :+1:

1 like

:pray::pray::grinning:

Welkom hier op HF!

1 like

Merci!

Welkom🙋‍♂️

1 like

Welkom! :slight_smile:

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

:wave:

:grinning::pray:

1 like