Voorstelrondje Ferdinand83

Bonsoir allen,

Al een tijdje hier wezen ghosten, prachtige horloges voorbij zien komen. En nu ik langzaam maar zeker iets meer horloges zelf heb, is het tijd om mijzelf ook maar voor te stellen :sunglasses:. Ik ben Ferdinand, 36 en liefhebber vooral van eyewear. Echter, kan ik ook genieten van een mooi horloge, of juist een over the top schreeuwerig exemplaar. Mijn huidige start van de collectie is, nou ja niet heel wild woest en spannend… Maar misschien vooral heel herkenbaar voor velen van jullie… op mijn wensenlijstje? Zoveel… Rolex, Hamilton, Patek, Hublot… u roept maar en ik kan er spontaan verliefd op worden… Maar wat vinden jullie, wat moet eerst nog echt, echt maar dan ook echt worden toegevoegd aan mijn collectie?

Mijn 5-tal.

Kyboe giant55, want ik wou een hard to miss klokje :sweat_smile:

Pulsar, want iedereen begint ergens toch… En ik hoorde goede verhalen over het uurwerk zelf.

Omdat Seiko als merk hoog aangeschreven staat, leek het mij goed om ergens een keer met een eenvoudige Seiko te starten.

Marktplaats vondst 1, een kleine Seiko 5 met een melkwitte dial. Funky vooral! Maar meer nog dan dat een automaat… :heart_eyes:.

Marktplaats vondst 2, Pronto Sportal uit 1965… een vintage klokje, en een handopwindertje. Leuk, spannend en kek retro klokje :smile:

Nice to be here :blush:

21 likes

Welkom :+1:

1 like

Veel plezier op het forum.:+1:

1 like

Welkom :smile:

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Welkom :+1:

1 like

welkom…:+1:

1 like

Welkom en veel plezier op het HF!

2 likes

Welkom.

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Van harte welkom op ons mooie forum

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Ferdinand. Mooie tijd hier toegewenst.

1 like

Welkom, Ferdinand en nog veel plezier op ons forum.

1 like

Welkom!

1 like
1 like

Welkom! Leuk dat je hublot noemt, een merk dat volgens mij hier vooral verguisd wordt. Ik kan de classic fusion (m.n. in racing grey) ook echt heel erg waarderen!

1 like

Welkom😎

1 like

637098695551100000

1 like

Welkom op het Horloge Forum Ferdinand en veel plezier hier gewenst!

1 like