Dag HF’ers,
Na al een lange tijd te hebben meegelezen op dit forum (en het tevens heel veel offline over horloges te hebben en de foto’s van de AP van @HanDavinci te kunnen bekijken) vond ik het tijd ook maar eens een account aan te maken. Erg veel mooie topics om door te lezen, en moet zeggen dat vooral de horlogemarkt me ook aanspreekt!
Hoewel ik graag over horloges mag praten, wordt het namelijk ook maar eens tijd er wat meer te gaan kopen en mijn toch ietwat Twents calvinistische opvoeding aan iets de kant te zetten (“aj de tied wol weet’n he’j dr an eene meer dan zat”).
Naar het zijn van een fervent Twentenaar (born, raised, UT-afgestudeerde en wonende) inmiddels ook al bijna 6 jaar fulltime aan het werk in de IT (ondanks de prille 27 levensjaren die nog maar achter de rug zijn). Naast horloges een echte autoliefhebber en al het ander gemotoriseerde (zelfs trekkers).
Qua horloge collectie nog geen “high roller” klokken, maar desalniettemin wel veel plezier aan! Momenteel o.a. dragende:
Ingersoll Apache IN3900RG
Seiko SRP705K1
August Steiner AS8119BK
Daarnaast momenteel ook een Vostok Kommandirskie 219980 onderweg vanuit mother russia om te gaan modden!
Daarnaast hoop ik natuurlijk mijn collectie op basis van de inzichten op dit forum en het aanbod op de horlogemarkt natuurlijk uit te breiden!
Kalm an! (Zoals we ‘t hier in Twente zeg’n)
Job