Beste,
Welkom op HF!
Sommige juweliers verkopen slechts enkele merken, ter ondersteuning van hun sieraden-verkoop.
Zo zijn er ook mode-- en kleding-zaken die enkele horloges verkopen ter ondersteuning van hun
kleding-verkoop. B.v. www.pietzoomers.com
Mannen, gedraag je ook als kerels. @Juwelier, een nette en beleefde man, heeft zijn eigen motieven en het is hier geen Tweede Kamer, waarin de regering verantwoording moet afleggen. Houd die vrijheid hoog!! @Juwelier : respect voor je duidelijke, rustige woorden.
Welkom op HF.
Allereerst van harte welkom @Juwelier
Waar ik erg benieuwd naar ben is of uw winkel nog actief is en of de afgelopen jaren Ăźberhaupt dit segment naast elkaar verkocht mocht worden. Ik weet dat niet elke juwelier de âzegeningâ krijgt Rolex te mogen voeren. Sterker nog; als me niet vergis is het maximum aantal Rolex ADâs in ons kikkerland bereikt. En geen van deze ADâs verkopen slechts ROLEX, IWC, swatch en fossil.
Van harte welkom @Juwelier,
Ik ben nu al benieuwd naar uw bijdragen. U hebt vast wel leuke of grappige anekdotes die in de loop der jaren hebt meegemaakt.
Hoe lang bent u verkoper van deze merken geweest? Misschien hebt u nog oude advertenties om te delen in het daartoe bestemde topic?
Niks mis met de vraag van @Ruud. Hij hoeft hem niet te beantwoorden natuurlijk maar ik vind het antwoord eigenlijk gekker dan de vraag zelf⌠Als je het niet over je passie wil hebben kan je net zo goed geen account aanmaken en gewoon lekker blijven lezen toch? Als je een dergelijk entree maakt mag je dit soort vragen verwachten.
Welkom! Jaren met IWC en Rolex spul gewerkt en toch kiezen voor een fossiltje om de pols te sieren. Mooi.
Welkom en veel plezier op ons Forum.
Welkom en als je met deze hobby al wat langer bezig bent, raak je vanzelf getiktâŚ
Welkomđââď¸
Welkom!
Welkom, waar had je een juwelier?
Van je beroep je hobby gemaakt
Kweenie
Van harte welkom!
Het blijft wel erg stil van uw zijde beste @Juwelier na de, mijn inziens legitieme vragen. Maar dat is natuurlijk uw goed recht.
Laten we dan maar hopen dat de Juwelier niet echt is wie hij vertelt en dat hij er toevallig een aparte schrijfwijze op na houdt (eventueel bewust / voor de lol) ??
Anders komt hij hier echt nooit meer terug.
Ik denk niet dat hij nieuwe Rolexen verkochtâŚ
jamaarjonge, heddegijgeenhorlogeomteloatensiendanâŚ.??
Ik vindt dit topic nu al goud Enne welkom Uw Juwelier