Voorstelrondje, Juwelier

Je schrijft: ongehoorde inkoopvragerij als grensoverschrijdend ervaren, dat gaat niemand ook maar iéts aan en is ronduit onbeschaafd.

Ik vraag me af wat er onbeschaafd aan is en waarom het niemand wat aangaat. Het is een interessant onderwerp en er zijn met name eindgebruikers van horloges hier actief op het forum. Als er dan een nieuw lid komt die jaren juwelier is geweest, dan is het toch niet heel raar dat men nieuwsgierig is naar de andere kant van de tafel? Daarbij: blijkbaar is hij met pensioen, dus wat kan er gebeuren met de informatie?

Misschien wil je deze vragen per pm terug leggen, want blijkbaar zijn jullie achter de schermen al dikke maatjes geworden.

5 likes

…als dat de mening is, dan geef je geen antwoord op de vraag in plaats van, op een forum notabene, direct weg te rennen.
Het is, zeker nu de werkzaamheden kennelijk gestaakt zijn, een legitieme vraag.
Gezien de geografische afstand tussen HF/NL en Maleisië zal het niemand daar bouten wat hier verteld wordt over een eventuele voormalige inkoop werkwijze.
Verder lijkt het me onwaarschijnlijk dat een BOLpuntCOM-achtige onderneming het nodig vindt om een willekeurige juwelier ‘uit te kopen’.
Zal wel iets van diversificatie zijn, want zoveel fysieke winkels van deze onderneming kan ik niet vinden.

2 likes

Rustig aan beste man. Wat ik zei was slechts een voorstel en geldt natuurlijk alleen voor de mensen die lol hebben gemaakt en zich wél aangesproken voelen. U bent volgens mij bij dat hele gedoe niet betrokken geweest, dus zou ik het ook vreemd vinden wanneer u zich wél aangesproken zou voelen. Fijne dag!:+1::slightly_smiling_face:

1 like

Je kan zeker nu je niet meer actief bent (als winkeleigenaar)toch antwoord geven zonder in details in te gaan? Vooral dat hij hierdoor meteen op zijn teentjes is getrapt vind ik heel apart.

En bij de eerste beste discussie gelijk de benen nemen. Ik vind heeel raarr.

Uw horloge liefhebber

9 likes

Wat een gezeur zeg…
En sorry, fluwelen handschoentjes heb ik nou eenmaal niet.

Ik ben het helemaal met u eens dat dat wat vreemd is.:thinking: Maar dat beslist de beste man natuurlijk zelf.

Voor mij is het laatste woord erover gezegd. Ik vind het zonde om hier verder nog tijd aan te besteden en ga vrolijker/ meer inspirerende topics opzoeken! Fijne dag! :smiley:

2 likes

Dan kan ik U dus ook vragen stellen, als vakman.

Ik bedoel Juwelier, maar die antwoordt niet meer, vrees ik.

Inmiddels ben ik “om” en stel me de vraag: @Juwelier, bestaat u nu wel of bestaat u slechts virtueel?

Welkom :+1: