Tja, je zou mijn naar Australië gemigreerde oud-tante eens moeten horen. Die klinkt alsof ze zo uit het Polygoonjournaal is gestapt, maar doet het er echt niet om hoor.
Alles na mijn eerste zin was overigens niet specifiek naar jou gericht! Beetje excentriciteit, ook als je het er wél om doet, kan ik ook van harte waarderen! Jammer dat mensen dan weggezet worden als troll.
Ik zal het boetekleed aantrekken en vind dat we hier collectief onze oprechte verontschuldigingen moeten aanbieden aan @Juwelier voor flauwe grappen die mogelijk verkeerd zijn gevallen. Zulk gedrag staat ons niet netjes.
@Juwelier Bij deze alvast mijn excuses. Ik ben niet bewust beledigend geweest, maar ik heb toch ook wel mee gedaan in de zogenaamde lol die ontstond en dat had ook niet gehoeven. We hebben geen goede eerste indruk gemaakt, terwijl ik u absoluut wel kan bevestigen dat de meesten hier gewoon welwillende vriendelijke mensen zijn. Ook de lol trappers, al zou je dat zo niet denken…
Ik wil u vriendelijk verzoeken om te blijven op het mooie forum. Uw bijdragen worden zeker gewaardeerd.
[quote=“HansRombouts, post:108, topic:257566”]
Juwelier heeft mij per bericht op mijn privé mailadres benaderd en mij gevraagd zijn hier zo gewraakte Fossil Coachman te tonen.
En vervolgens eindigd u uw bericht met de mededeling dat u uw mailadres al geruime tijd geleden heb afgesloten voor forumgenoten. Raadselachtig allemaal
Gezien de beleefde toon van de introductie kon iedereen al inschatten, dat @Juwelier een andere toon aanslaat dan wij hier inmiddels tegenover elkaar aanslaan. Of die toon nou zo’n verbetering is van het discours, betwijfel ik.
Ja! Ik heb er ook aan meegedaan, aan die wat brutalere toon hier op HF. En dat spijt me.
Ik vind het nu echt jammer dat dit nu gebeurd is door een groot aantal reacties Ik keek echt uit naar de bijdragen aan het forum van @Juwelier.
Het is heel terecht opgemerkt dat de vele inkoopvragerij ongehoord is, dit zijn niet de zaken van het forum. Had @Juwelier dit willen delen kon hij daar misschien zelf ten gepaste tijd geheel vrijwillig een tipje van de sluier lichten maar zo iets is alles behalve een verplichting en hoeft niet aan de grote klok gehangen worden. De meesten weten wel ten dele hoe het in elkaar zit.
Wat betreft het taalgebruik vind ik dit voor iemand die al vele jaren in het buitenland zit meer dan behoorlijk, ik heb familie die al meer dan 40 jaar in het buitenland woont en als je moet zelf al iets van de lokale taal kennen om de berichten en mails die we soms krijgen te ontcijferen (en dan spreek ik nog niet van de zinsbouw)
Ik zou zeggen Juwelier laat het even berusten en kom gerust nog even langs. Ik hoop van harte dat we nog meer van je mogen horen.
Wat leuk dat u dezelfde schrijfstijl hanteert als @HansRombouts. Dat jullie bijvoorbeeld het gebruik van sommige leestekens vooraf laten gaan door een spatie. Een oude bekende, ik geloof dat hij René heette, maakte die fout ook altijd. Komt niet veel voor. Leuk. Fijn om, via Hans, te lezen over uw onderneming en over uw gevoerde merken.
Goed dat u Hans heeft weten te bereiken, terwijl hij aangeeft dat hij eerder al zijn berichtenbox op ‘niet-toegankelijk’ heeft ingesteld. Dat heeft 'ie dus niet goed gedaan. Overigens, u kunt inmiddels zelf ook wel weer antwoorden vermoed ik.
Ik wens eenieder op HF veel plezier, uiteraard dus ook iedere gepensioneerde juwelier!
En zoals Junior het schrijft,de schrijfstijl en u de zins opbouw,dat kom je niet vaak meer tegen, meestal zijn die toch iets meer dan begaafde personen. Daarom zou ik ook graag de horloge kennis van hem/hun willen lezen zoals u, maar of we er nog iets van horen zou mij echt verbazen.