Voorstelrondje: Mule-Fan

Goedemiddag forum leden,

Nieuw hier, dus dan is even voorstellen wel zo netjes. Ik ben Marco, zie binnen 2 weken Abraham en heb een meer dan gemiddelde belangstelling voor mooie horloges. Mooi is natuurlijk subjectief, want gelukkig verschillen smaken nogal. Wat bij mij wel op lijkt te vallen, is dat mijn smaak zich in de loop der tijd meer heeft ontwikkeld dan mijn budget. Maar ja, zo blijft er altijd iets te wensen zullen we maar zeggen.

Hieronder wat snelle foto’s van mijn nog zeer bescheiden ‘verzameling’ (meer een setje). Ieder horloge heeft voor mij zijn eigen verhaal en daardoor eigenlijk automatisch ook veel meer waarde dan alleen de combinatie van de onderdelen waaruit ze zijn opgebouwd. Dat gezegd hebbende ben ik wel bijzonder blij met mijn meest recente aanwinst, de SM Racing (die dan ook wat extra ruimte op het forum opeist).

Hierbij ook naar iedereen mijn dank voor de reeds vele gelezen mooie topics, foto’s en verhalen. Dat er nog maar vele mooie volgen!

PS

De Seiko Kinetic (bouwjaar 2003!) sleept zich enigszins ‘piepend en krakend’ naar het nieuwe jaar (zo loopt hij niet helemaal lekker meer en komt er een pinnetje van de sluiting bij de band los en moet vervangen worden. Heeft iemand suggesties m.b.t. een onderhoudsbeurtje voor dergelijke horloges? Wellicht een horlogemaker in de regio Rotterdam waar goede ervaringen mee zijn?

Marco

69 likes

Welkom Marco!
Mooie collectie👍

Welkom Marco! Mooie horloges heb je. Deel lekker veel foto’s en geniet van dit forum!

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom :partying_face:

Welkom, mooie horloges! Vind het een prachtige Speedmaster!

Van harte welkom op ons mooie forum

Welkom Marco, toffe Speedmaster!

Welkom⌚️

Iets doet mij vermoeden dat je niet wil zeggen dat vanaf nu alleen San Martin, Invicta en Pulsar voldoening zullen geven, waar je budget totaal niet van wakker zal liggen :wink:

Welkom…:+1:

Ik denk dat er hier meer last van hebben :slight_smile:

In ieder geval welkom Marco op het forum!

Welkom bij de club Marco.

Van harte welkom Marco :+1:

IMG_1947

:point_down:

Met grote dank aan @Chlorophyl

1 like

Welkom hier

welkom

Welkom , zo’n Seiko is het bij mij ook mee begonnen :wink:

Welkom hier bij HF !
Prima horloges