Voorstelrondje - Tino

Yep! Mag ik vragen op welke locatie je de opleiding volgt? :grimacing:

Als we op dezelfde locatie zitten, kan je mijn SKX wel even passen hoor! :wink:

Aangezien ik een nieuw lid ben, kan ik nog geen privé berichten versturen, helaas maar waar.

Wellicht is er een andere manier om met @Y1984 in contact te treden?

Ik zie dat jij uit Haarlem komt, vandaar jouw vraag waarschijnlijk. Ik volg de opleiding niet in Haarlem. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ai, das nou balen! :see_no_evil:

1 like

Je hebt m getagd, dus krijgt hij een melding. Ik heb ook zijn advertentie genoemd, en volgens mij krijg je daar ook bericht van (weet niet zeker).
En anders doen we het gewoon nog een keertje : @Y1984 bent u daar? U heeft een klant, doe ff open !

Dan een keer een halve dag inplannen, en een winkel opzoeken :+1:t4:
Als student heb je vast wel eens een paar uur de tijd :laughing: om met het ov wat rond te neuzen.

1 like

Welkom en … Sterkte!
https://wijzijnmind.nl/psychipedia/dwangstoornis/behandeling-dwangstoornis

1 like

Welkom hier…:grin:

1 like

1 like

images

1 like

Welkom Tino!

1 like

welkom-home

1 like

Welkom👍

1 like

Welkom op HF Tino !

download

1 like

Welkom.

1 like

Welkom op HF en veel plezier hier!

1 like

Welkom Tino en veel plezier aan het begin van je reis. Snuffel rond, probeer diverse merken / modellen om erachter te komen wat jou een echte klik geeft. Op de foto is veel mooi maar in het echt om de pols is waar je je ware wingman zal ontdekken.
Als startpunt voor een instap duiker zou ik de casio mdv 106 voorstellen, goedkoop maar veel waar voor je geld. Wel een quartz maar is al lang een wingman van mijzelf en gezien ik behoorlijk last van flipperitus heb zegt dat veel.

1 like

Welkom Tino!

1 like

Welkom Tino!
Leuk je zoektocht naar je eerste “echte” horloge. (de Invicta daargelaten).

Zelf heb ik een skx007 gemod, super tof geworden maar krijgt nauwelijks draagtijd.
Er zwerft hier een Turtle rond die langs alle geïnteresseerde forumleden mag om 2 weken te proberen. Zoek even op Fiffer Turtle en je vindt hem vanzelf. Tegen de tijd dat je aan de beurt bent is het wel halverwege 2020 vrees ik.
Ik heb hem ook op bezoek gehad en was op slag verliefd, hij beviel mij op alle punten beter dan de SKX. Een echte aanrader wat mij betreft.
Wat je nog zou kunnen doen als er geen winkel in de buurt is waar je kunt passen is een oproepje doen in het “gezocht topic”. Misschien is er een lid in de buurt waar je even langs kunt om hem eens te passen. Vaak is er wel iemand te vinden die hier voor open staat.
Succes met je zoektocht en keuze.

1 like

image

1 like

Bedankt voor de tips, dit wordt erg gewaardeerd door mij!

1 like