Beste forumleden,
Allereerst wil ik jullie bedanken voor de vele informatie die te vinden is op dit forum. Daar mogen jullie trots op zijn! Sinds een aantal weken lees ik mee op het forum, om zowel informatie als inspiratie op te doen voor de aanschaf van mijn eerste horloge. Echter had ik mijzelf nog niet aangemeld, wat natuurlijk schandalig is!
Bij deze wil ik mij dan ook voorstellen aan jullie allen. Mijn naam in Tino, ik ben 21 jaar en in het dagelijks leven ben ik student Finance & Control.
Ik heb horloges altijd al interessant gevonden, maar het is er nooit van gekomen om daadwerkelijk een kwaliteitshorloge aan te schaffen. Sinds een aantal weken heb ik mij wederom weer eens verdiept in horloges en zo kwam ik op het horlogeforum terecht. Doordat ik steeds meer de charmes van de horloges begon te begrijpen, heb ik de knoop doorgehakt. Er moest en zal een horloge komen.
De keuze voor een horloge is echter reuze en door de bomen zag ik het bos niet meer. Waar ik eerst een dress watch in gedachte had, werd dit plots een duiker.
Met deze gedachte dook ik de auto in en met de toeren tegen de toerenbegrenzer aan reed ik naar Batavia Stad. Ik dook de Invicta winkel en stapte vol trots de winkel uit met een Invicta Pro Diver. Echter begon het horloge aan mij te knagen, door de vele recensies over het merk Invicta. Tevens kon ik niet wennen aan het horloge zelf. Het gevoel wat dit horloge mij al gaf, beloofd veel goeds voor de toekomst. Mijn onderbuik gevoel verteld mij dat ik het horloge-virus te pakken heb.
Momenteel heb ik mijn oog laten vallen op een aantal Seiko modellen. Namelijk de SKX007, Turtle (SRP777) en de Mini Turtle. Met een polsomvang van 18 cm kan ik deze horloges naar mijn weten goed hebben. De keuze voor een van de modellen vind ik lastig. De Turtle spreekt mij het meest aan, maar de prijzen hiervan liggen ook hoger dan de andere twee modellen. Daarnaast heb ik totaal geen idee hoe de Turtle mij zal staan. Tips m.b.t. het maken van mijn keus zijn altijd welkom en mocht je toevallig iets te koop hebben, ook dan verneem ik dat graag.
Op het gebied van horloges lijkt het mij tevens leuk om aan de slag te gaan met het âmoddenâ van horloges, al weet ik niet of ik dit wel aandurfâŠ
Hopelijk hebben jullie na het lezen van bovenstaande een beter beeld bij mij! Ik hoop nog veel tijd op het forum te mogen spenderen.
Groeten,
Tino