Voorstelrondje

Welkom! Ik zou voor de AP of de PP gaan :grin:

Welkom hier!:+1:
Mooie wensenlijst hoor😍

Van harte welkom :clap:

Pieter.

Welkom op HF, en succes met je keuze!

Welkom hier!
Voor mij zou de keuze direct gemaakt zijn: de IWC. Hierbij moet gezegd worden dat ik geen type ben om horloges weer te verkopen dus zou de waardedaling mij niets doen. Als je van jezelf weet dat je hem vroeg of laat wél gaat verkopen is het inderdaad een andere zaak.
afijn, genoeg gebrabbeld.

Ik denk dat je het hier hebt over persoonlijke smaak, want ik kijk er toch anders tegenaan :joy:

Bij een tegenovergestelde smaak bevestigt jouw smaak in de meeste gevallen dat de ander daadwerkelijk smaak heeft…

Ik heb hoofdpijn van die zin gekregen. Zeg gewoon “smaakloze zak hooi”, zoals ik jou een inspiratieloze zak (patat) noem.

2 likes

Ben je naam even kwijt, biertje van me?

:joy: Dat dus. Anders hadden we weinig te discussiëren hier.

1 like

Welkom!

Beste tip die ik je kan geven is niet teveel luisteren naar @Fate_Amenable_To_Change

1 like

Welkom!

Mijn keuze zou daytona zijn of de PP.
maar dan eigenlijk wel de nautilus…

AP, alleen een royal oak. Zeker geen offshore.

Ach je hebt inmiddels een mooie collectie.
Succes met je keuze!

1 like

Vandaag deze gepast, wat een prachtig horloge. Wat zouden jullie kiezen, dit op een AP Royal oak offshore navy? Verschillender kan bijna niet.

1 like

De IWC, daar twijfel ik geen seconde over :heart_eyes:

Persoonlijk zeker de IWC!
:scream:

AP :sunglasses:

welkom! mijn persoonlijke keuze zou de ap zijn, hoewel de daytona ook wel op mijn lijstje staat maar het gebrek aan datum kan bijzonder vervelend zijn als je de dag ervoor wel iets met datum op had. Betrap me zelf er vaak op dat ik kijk en op niets uitkom!