Voorstelrondje

Beste mede-horlogeliefhebbers,

Na wat maanden stilletjes meelezen op het forum wordt het tijd mijzelf hier eens voor te stellen; mijn naam is Stefan, loop tegen de 40 jaar en woon in de randstad.

Halverwege vorig jaar werd door een foto op het web mijn aandacht getrokken door een Omega Speedmaster Professional. In een zoektocht naar meer informatie over dit horloge eindigde ik al gauw op dit mooie forum, vanaf dat moment ging het snel. Tot op heden is het helaas nog niet gekomen tot aanschaf van een Speedmaster (mijn grail), maar wie weet….ooit….

Door veel lezen en uren YouTube filmpjes kijken is mijn liefde voor het automatische en handgewonden uurwerk snel gegroeid. Tijdens mijn dagelijkse dwalingen op dit forum heb ik inmiddels een bescheiden collectie horloges en bandjes bij elkaar gesprokkeld;

Inmiddels ben ik me aan het oriënteren op een volgende aanschaf. Ik ben momenteel helemaal weg van de Damasko DA46 (indien er nog iemand is die er afscheid van wil nemen hoor ik het graag! :grimacing:)

Eigenlijk kan ik niet anders dan concluderen dat ik inmiddels officieel besmet ben met het horloge-virus!
Ik hoop nog veel kennis te mogen vergaren (en wellicht ooit te delen :thinking:) op dit leerzame forum!

Groeten,
Stefan

31 likes

Blijf sterk en doorsparen voor de speedmaster! :wink: alles eruit behalve de Tudor dan heb je een heel mooi duo!
Leuke collectie in korte tijd. :+1:

2 likes

Welkom…:+1:

1 like

Welkom op het mooie HF!

1 like

Hoi! Welkom!

1 like

Welkom !

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Stefan! En sterkte met de keuzes, blijft lastig met zoveel moois :grimacing:

1 like

Welkom Stefan!:+1:

1 like

Bedankt voor het advies. Ik weet dat doorsparen het beste is, gaat wel lastig worden vrees ik!

Mijn beste,

Stefan, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Leuke verzameling heb je al toch? Die Speedmaster komt er vast nog wel. Welkom!

1 like

Van harte welkom hier, Stefan! :+1:

1 like

Welkom Stefan👍

1 like

Welkom!

1 like

Welkom makker!

1 like

Welkom hier.

1 like

Welkom en gewoon langzaam naar je grail toewerken!

1 like

Welkom en mooie collectie!

Veel leesplezier toegewenst.

1 like

Welkom.

1 like