Voorstelrondje!

Hallo HF! Na maanden meelezen een week of 6 terug een account aangemaakt. Al jaren horlogegek en in 2019 voor mn 30e verjaardag mijn eerste Swiss Made aangeschaft, een Tag Heuer aquaracer calibre 5. Het is mijn daily geworden en gaat overal mee naartoe.

Ooit moest er een omega komen. Waarom? Van kind af aan wedstrijdzwemmer geweest en de officiële timekeeper? Juist, omega. Gewoon een gevoel, een jeugdherinnering. De prachtige details van de Speedmaster Chronoscope, de kleurstelling, ik was 2 jaar terug al verkocht maar 2 maanden terug dan eindelijk ook echt gekocht. Deze gaat nooit meer weg!

Daarnaast vorige maand een moonswatch Jupiter gekocht, want gewoon een leuk ding!

Ik ben niet perse een rolexfan maar toch hoop ik eind dit jaar een explorer 2 polar 16570 toe te voegen. Ook de airking 126900 staat op mn wishlist. Quirky dingen, hou ik van! Maar ook een Seamaster of een Nomos kan ik erg waarderen. En … Naja. Kortom er is zoveel moois daar weten jullie alles van!

Ik leer ontzettend veel van jullie posts en geniet van de mooie plaatjes. Thanks! :facepunch:

53 likes

Welkom hier bij HF !
Ja er is heel veel moois te koop.

1 like

Welkom op HF Remco. Leuk drietal heb je zo en mooie dromen :grin:

1 like

Welkom Remco :facepunch:

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Welkom

1 like

Van harte welkom Remco!

IMG_1947

2 likes

Hey Remco! Welkom op HF!
Nou, ik zie meteen een TAG Heuer. Dus dan weet ik natuurlijk dat het goed zit! :grin: Heerlijk merk, dat ik al zo’n 30 jaar draag. Ik heb er op dit moment 5 (o.k., één is even onderweg), waaronder een Aquaracer. En ja, begrijp wel dat je deze als daily draagt. Veel plezier met de hobby verder, man!

1 like

welkom-home

1 like

Van harte welkom!

1 like

Welkom op HF!

1 like

Welkom Remco :partying_face: prachtige Chronoscope :star_struck:

1 like

Welkom!:+1:

1 like

Welkom. Mooie colkechtie heb je.

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom op dit forum, toffe Omega!

1 like

Welkom op dit mooie forum :smiley:succes en veel plezier hier !

1 like

Welkom Remco, erg mooie Omega! :v:

1 like

Thanks allemaal voor jullie toffe reacties! Ik voel me meer dan welkom!