Voorstelrondje

Wat een vervelende aanleiding. Natuurlijk wel een hartelijk welkom terug Caspar :+1:

1 like

Welkom terug Caspar :partying_face: :+1: Balen van je Speedy :pensive: hooelijk dat je dit snel kan vergeten.

2 likes

Dat is goed k#t
Maar in ieder geval welkom bij de club :+1:

1 like

Dank voor de warme woorden!

Die TAG ziet er inderdaad zo gek nog niet uit, misschien voor de gein toch eens in het echt gaan bekijken, je weet maar nooit;)

De prijs van de Speedy prof staat me inderdaad ook iets tegen, ik weet niet of ik hem dan even onbevangen als daily ga kunnen gebruiken als de reduced.

2 likes

Welkom Caspar! Wat een triest verhaal, je bent echt gehecht geraakt aan je Speedmaster.

Kijk gewoon regelmatig in het blauwe gedeelte hier en heb geduld, op een dag komt er een mooi exemplaar voorbij.

Natuurlijk zijn de TAG Heuers die @TagEd voorstelt ook prachtig maar bedenk goed of je een alternatief wilt.

Ondanks alles wens ik je heel veel plezier op dit forum!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom Caspar op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

1 like

Welkom!
Erg jammer dat je je gewaardeerde speedmaster zo bent kwijtgeraakt.

2 likes

Wat ontzettend balen van je Omega zeg. Wat een hufters heb je toch. Hoe dan ook: voel je welkom op het horloge forum!

2 likes

Hey Caspar! Welkom terug zou ik zeggen! Wat ontzettend &€?@ dat je je horloge op deze manier kwijt bent geraakt! Llag je klok gewoon op het nachtkastje of hebben ze echt je kluis gekraakt ……. leg mijn horloges namelijk ook niet altijd netjes achter slot en grendel. Succes met je zoektocht! Er is meer dan genoeg moois op de markt!

1 like

Geloof het of niet, hij lag op het verschoonkussen:p Ik had hem die ochtend nog niet aangedaan omdat de kleine direct naar beneden wilde. S middags was hij weg, echt ongelooflijk.

1 like

Welkom terug Casper. Waardeloos dat je Reduced gejat is maar het opent wel weer de deur voor iets anders.

De nieuwe Carrera glassbox die @TagEd voorstelt is zeker een waardige vervanger/upgrade. Ik heb ook een Reduced en de stap naar een Speedy Pro vind ik qua prijs erg groot en het is een handopwinder. Qua diameter vond ik de Pro geen obstakel; hij draagt zeker niet als 42mm. Succes!

1 like

Eens! Ik heb wel eens een pro omgehad en qua formaat viel het me alles mee want ik ben niet zo van de xxl klokken normaal gesproken.

Handopwinder vind ik geen bezwaar.

1 like

Caspar ,welkom op het forum ,na de nare ervaring ,probeer je weer vooruit te kijken …succes en plezier hier op het forum :+1:

1 like

Welkom hier.

1 like

30661

1 like

Welkom Caspar, enorm zonde van zo’n prachtig horloge met ook nog eens dit achterliggende verhaal/historie…

Veel plezier op 't forum en wellicht dat je een vervangend exemplaar weet te vinden :innocent:

1 like

Welkom hier Caspar, vreselijk zonde van je Speedmaster, hoop dat je snel een vervanger kan kopen.

1 like

Welkom en nog veel plezier op ons mooie forum.

Welkom hier bij HF !