Voorstelrondje

Heyhoi horlogeliefhebbers,

Na een lange tijd van kijken en niet kunnen liken/commenten heb ik maar besloten om afgelopen weekend een mooi accountje te maken. Ik ben Martin, 18 jaar en kom uit de mooie achterhoek en mijn liefde voor horloges is de afgelopen jaren erg bevorderd. Zelf heb ik nog niet een heel imposante collectie maar wel heb ik een paar ‘‘simpele’’ horloges.

1. Moonswatch to Venus
  2. Tommy hilfiger
  3. Bering

Al met al niet veel bijzonders, maar ik ben van plan om in de nabije toekomst een serieus horloge aan te schaffen.
Zo ligt mijn interesse vooral bij Czapek, vooral vanwege mijn afkomst en hebben Meistersinger horloges ook wat, wat mij aantrekt.

Als jullie nog vragen hebben stel ze gerust.

ps: Mag je ook linkjes naar artikelen plaatsen op dit forum?

Groet,

22 likes

Welkom op HF, Martin!

In principe wel. Ligt er een beetje aan waarnaar, denk ik.

1 like

hey bedankt,

Hahaha ja natuurlijk niet naar rare indische websites etc, maar wel bijvoorbeeld naar een schaap of een brunott?

Ja, dat zou geen probleem moeten zijn! :grin: :+1:

Top bedankt

dan zul je zo een bericht zien voorbij komen hahaha ;p

1 like

Welkom hier

1 like

Welkom!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom :+1:

1 like

Welkom!!

1 like

Welkom Martin!

1 like

Welkom :partying_face:

1 like

Ik ben nu vooral benieuwd naar die Indische sites… welkom martin!

1 like

Welkom, Martin! Leuk dat je op jouw leeftijd al bewust met deze materie bezig bent. Je fascinatie voor Czapek valt te begrijpen. Is een mooi draadje over, maar dat heb je vast al ontdekt. Veel plezier hier en benieuwd naar die links waar je het over hebt…

1 like

Welkom op HF Martin. Geniet van de hobby :+1:t2:

1 like

Welkom, veel plezier hier

Welcome!

Welkom Martin. Veel plezier hier, van Tommy Hilfiger naar Czapek is een enorme stap, ook in euri… :thinking:

1 like

ahaha bedankt,

tja, als je het doet, moet het meteen goed zijn toch ;p.
Nee maar tussen deze 2 stappen door komt wel iets ‘goedkopers’’ haha

1 like

Hartelijk welkom!