Goedenavond allemaal,
Toch maar even voorstellen. Mijn naam is Kevin en ik lees hier al heel lang, heel vaak mee. Toen ik verleden week de badge kreeg voor het 100 achtereenvolgende dagen bezoeken van het forum begon ik me toch een beetje een voyeur te voelen. Zeker omdat ik mijzelf ook nog eens noet heb voorgesteld.
Qua horloges begon de liefde heel vroeg een jaar of 15 geleden kocht ik een tweedehands mechanische omega seamaster. Die heb ik toch wel flink beschadigd in de loop der jaren. Ze geeft ook weinig liefde gehad, maar vandaag bij de aankoop van een longines HydroConquest bij Schaap en Citroen wel besloten dat hij voor een volledige service en polijstwerk naar Omega gaat. Lang getwijfeld om hem te verkopen, maar kon het niet over mijn hart verkrijgen.
Daarnaast heb ik tussentijds best wat horloges gehad die niet zijn blijven plakken, op de alpina startimer na. Hoewel ik het horloge alles behalve comfortabel vind met zijn 45 mm en uitstekende kroon, trekt het me toch…
Daarnaast vandaag ook behoorlijk wat mooi spul gepast. Waaronder een tudor black bay pepsi en een schitterende navitimer… maar goed dat is voor later.