Txs, you are watching me?!
Hoi Seikosportura, ja spijker op de kop. Zo voel ik me ongeveer wel. Txs voor je welkom
Hoi tijdsbeeld, een polletje nogal liefst. Je wilt niet weten hoelang ik gezocht heb om uit te vinden hoe ik een topic kon schrijven. Polletje gaat mij digitaal echt te boven.
Txs Guido voor je hartelijke welkomstwoorden. Voel me gaandeweg al steeds een beetje meer thuis
Txs Rex 11 voor je reactie

Klik op het icoontje van het liggende streepje met het pijltje naar boven, en je kunt uploaden.
In de lagere trust levels kunnen er wat beperkingen zijn. Even kijken:
Ik zie dat je nog basisgebruiker bent. Hierover is meer informatie te vinden:
Het komt neer op TL-1, wat zou betekenen dat je foto’s zou moeten kunnen uploaden.
Je kunt ook in één post op meerdere berichten antwoorden door tekst te selecteren en dan op de "Citeren knop te drukken. Dat scheelt een miljard reacties in een topic, wat tot een rustiger lees-ervaring leidt.
Dankjewel Driftkikker, de liefde voor mijn horloge is feitelijk pas ontstaan toen mijn vrouw zei dat ik die ouwe meuk weg moest gooien en een nieuw horloge moest kopen.
Restauratie in alle ere, het één hoeft het ander niet uit te sluiten.
Welkom Richard,je zal hier best veel opsteken op je eigen tempo.
Txs Stinky, lijkt nu toch haast een poll te worden. Het is geen digiana. Heb wel deze gehad van mijn beste maat. Uit 1984 lag al 30 jaar in zijn la.
Yes! Foto uploaden gelukt. Dit is dus niet mijn eigenstie !
Ik was opzoek naar plaatjes…
Ja txs, gaat nu ineens wel erg snel met al die aandacht. Je zou er verlegen van worden
Nou vergeet dat Calimero complex maar. Jouw Seiko is al meer waard dan mijn hele collectie. Dus.
Welkom op HF, waar ook zeker plaats is voor een @BUITENBEENTJE ! ![]()
Snap ik. Ik zit hier al best een tijd. Maar heb ook zeker niet de duurste horloges en ben ook nog steeds wel 'ns verbaasd, als ik zie hoe
Maar, tegelijkertijd kan ik het ook wel weer heel mooi en interessant vinden. En tja, de een geeft nou eenmaal meer uit aan horloges dan de ander. Dat is op zich ook gewoon prima, vind ik dan.
Ja, dat zeg ik ook, volgens mij, als ik naar een horloge van dit type verwijs. Maar alleen maar liefkozend.
Heb er een aantal gehad en die waren helemaal. ![]()
O.k., nu ben ik toch wel erg benieuwd! Heb je een foto? Houden we erg van, hier! ![]()
Richard, welkom op HF!

Welkom Richard!
Je kijkt hier al jaren mee, je interesseert je voor horloges dus dit is jouw
Andere/verdere criteria zijn dus irrelevant. Welkom Richard!
Nee joh, was niet serieus bedoeld…maar welk horloge is 't nou, de spanning is bijna ondraaglijk geworden…