Txs voor je welkom, een ander lid heeft me al op een idee voor een vervolgtopic gebracht
Edward, txs voor je bemoedigende reactie. Ik zal mijn best doen
Hoi Eddie, txs voor je reactie.bvn heeft me al op het spoor gezet van een vervolgtopic over mijn horloge als dat mag tenminste
Jesus, txs voor je welkom!
Txs watchaa voor je welkom
Txs superduiker, is een bemoedigende reactie
Txs fate_ en nog een heleboel, al zou ik niet eens weten hoe ik een foto hier terecht krijg.
Welkom Richard
Op HF kan je liefde voor horloges delen.
Juist de diversiteit maakt dit forum juist zo leuk.
Zo draag ik al 30 jaar de zelfde trouwring en ben ondanks dat liefhebber.
Hallo Tissot62, dank voor je welkom.
Txs, you are watching me?!
Hoi Seikosportura, ja spijker op de kop. Zo voel ik me ongeveer wel. Txs voor je welkom
Hoi tijdsbeeld, een polletje nogal liefst. Je wilt niet weten hoelang ik gezocht heb om uit te vinden hoe ik een topic kon schrijven. Polletje gaat mij digitaal echt te boven.
Txs Guido voor je hartelijke welkomstwoorden. Voel me gaandeweg al steeds een beetje meer thuis
Txs Rex 11 voor je reactie

Klik op het icoontje van het liggende streepje met het pijltje naar boven, en je kunt uploaden.
In de lagere trust levels kunnen er wat beperkingen zijn. Even kijken:
Ik zie dat je nog basisgebruiker bent. Hierover is meer informatie te vinden:
Het komt neer op TL-1, wat zou betekenen dat je foto’s zou moeten kunnen uploaden.
Je kunt ook in één post op meerdere berichten antwoorden door tekst te selecteren en dan op de "Citeren knop te drukken. Dat scheelt een miljard reacties in een topic, wat tot een rustiger lees-ervaring leidt.
Dankjewel Driftkikker, de liefde voor mijn horloge is feitelijk pas ontstaan toen mijn vrouw zei dat ik die ouwe meuk weg moest gooien en een nieuw horloge moest kopen.
Restauratie in alle ere, het één hoeft het ander niet uit te sluiten.
Welkom Richard,je zal hier best veel opsteken op je eigen tempo.