Ik snap wel wat je bedoelt hoor. En er zijn zeker mensen die denigrerend kunnen overkomen. Beide richtingen in overigens: ook zijn er hier mensen die laatdunkend spreken over dure horloges alsof een Rolexbezitter geen liefhebber maar een patser is - terwijl dat natuurlijk uitsluitend voor Hublot geldt
Ach, zelfingenomen dwazen heb je overal. Maar de kern van het forum is (voor mij, en ik denk dat ik spreek voor verreweg de meesten) toch de liefhebberij.
Welkom - als je van horloges houdt, hoor je hier zéker thuis. Vanaf nu ben je een binnenbeentje
Jongens jongens, wat een ongeduld. Morgen of overmorgen zal ik een vervolgtopic maken over mijn horloge. Mojo heeft een perfect aansluitende tekst op mijn komende topic. Hij schrijft: “een horloge is niet slechts een instrument wat de tijd weergeeft maar een metgezel in zijn tijdreis” oid. Ik wil jullie de 50 jarige tijdreis niet onthouden zodat jullie wellicht met andere ogen kunnen kijken naar mijn horloge dat feitelijk gewoon stiknormaal is. Ik weet inmiddels hoe ik een foto kan uploaden.
Hoe dan ook, niks mis met deze Seiko. Ik heb zelf een verzameling die is begonnen bij Seiko quartz, en de laatste Grand Seiko die ik aanschafte is ook weer een quartz, dus je zult van mij nooit iets denigrerends horen over zo’n horloge.
Dat gezegd: Gefeliciteerd met het posten van een foto.
Leuk! Nu ja, niet het havenen, maar wel het vervolgtopic, verhaal en de oplossing natuurlijk. Me dunkt dat dit zeker mag. Ik zou vermoeden dat het gewoon past in het algemene genre, gezien het autobiografische reviewaspect, tenzij het om een vintage gaat.