Hi allemaal, na een behoorlijk lange tijd als lurker hier rond te hangen en te genieten van al het moois dat langskomt dacht ik, het word tijd om mijzelf te introduceren. Woonachtig in het oosten van het land, nog 29 jaartjes jong, maar over een ruime week 30 jaartjes…oud ![]()
Ik ben vooral de horloge wereld ingetrokken door een aantal mensen om mij heen. Ik heb een lange tijd dit (achteraf gezien) ‘‘gedrocht’’ gedragen haha, veels te groot en saai;
Daarna een hele poos eigenlijk niets meer gedragen, maar ongeveer vorig jaar helemaal terug, met wat een wat betere smaak.
Voornamelijk een Seiko en Casio fan, de basics, maar ik langzaam ontdek ik mede door dit forum zoveel meer interessante merken, geweldig!
Dit is nu mijn huidige collectie!
De hierrboven groene wijzerplaat Seiko, vol krassen, en voor 100 euro gescoord op marktplaats heeft de meeste draagtijd geloof het of niet. De persoon die het verkocht werkte in de bouw, en dat is te zien. Die eerste Seiko, was ook het eerste horloge na de periode zonder. Gloednieuw, en nu nog steeds in goede staat. Maar ik merk at ik er niet meer zo verliefd op ben. Voor mij te ‘‘flashy’’, misschien een keer een een andere band erop gooien.
Na een jaar of anderhalf merk ik ook dat ik niet heel graag wissel tussen horloges, dus ik wil mijn collectie wat omgooien en gaan voor twee echt goeie horloges een voor werk en eentje voor avontuur, hiking en meer. De groene alpinist staat hoog op mijn wishlist en de seiko prospex marine green/black gmt. Wie weet, dromen voor de toekomst.
Dat was em!