Voorsteltijd

Voorsteltijd:

Martijn, met mijn 40 beginnen de jaren aardig op te stapelen en woon in t midden van t land.

Ben de nog bescheiden collectie aan t opbouwen en vooral aan t kijken wat ik wil. Om dat een beetje te proeven ben ik nu in het bezit van een SKX013 en een vintage skinduikertje (is dat ouwe spul nou ook wat voor mij?)

Ik wil vooral kijken of ik een mooie diverse collectie kan gaan opbouwen over de loop der tijd en dan is dit een goede plek voor inspiratie!

Voor nu is het nog vooral leren: ik zag bijv. een hele mooie Cartier Tank die in mijn twijfeltijd weggekaapt werd door een volgens mij grootaankoper hier op t forum. Weer een leermomentje dat snel een knoop doorhakken soms ook nodig is :smile::see_no_evil:

Omdat ik ondertussen weet dat iedereen hier dol is op plaatjes even de 2 huidige horloges (ik laat de GShock er even buiten):

16 likes

Welkom !
De G Shock is ook welkom hoor…

Welkom en leuke skindiver hoor!

Welkom op HF :trophy::watch::muscle:

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom :slight_smile: inspiratie zul je hier zeker vinden. Toon die g-shock maar, horloge is horloge haha

Welkom hier.

Welkom!

Welkom :v:t3:

Welkom op het Horloge Forum Martijn en veel plezier hier gewenst!

Welkom!

Welkom, Martijn en nog veel plezier op ons forum.

Welkom, Martijn.
Twee leuke horloges, dat is een goed begin…:slight_smile:

Ha post maar eens in het “welke vintage draag je vandaag” topic en je bent verkocht :wink::smile:

Welkom kerel!

Welkom.
Laat de G-shock gerust zien; wordt gewaardeerd.

Welkom!

Op verzoek hier ook het klus en werkpaard (schmutzig zoals ie hoort):

Welkom :+1: