Voorsteltopic en NA

Beste leden,

Graag stel ik mijzelf voor na al enige tijd - 65K aan berichten - meegekeken te hebben en een paar posts te hebben geplaatst.
Geboren en getogen in Twente, woonachtig in Oost-Nederland. Sport graag: zwemmen, hardlopen, mountainbiken, boksen en sleuren met kettlebells. Wil daarnaast golfen, maar dan vermoord mijn lieftallige vrouw mij echt. Begrijpelijk. :yum: Beleggen is een andere bezigheid.

Ben nog maar een n00b. Zo is blijkbaar Longines een horlogemerk en geen maandverband… :thinking:
Paar maanden geleden een Hamilton Khaki Field Auto gekocht. Blij mee! Fijn, allround horloge die ik graag draag.
En ik had niet per se iets met Seiko tot dat ik de SPD143 hier op het forum zag. Had nog geen duiker. Zocht ik al, maar vind ze meestal te veel toeters en bellen hebben. Deze klikte wel. Klassiek en stoïcijns, zoals de marketeer, euh journalist van Hodinkee terecht opmerkte. Horloge afgelopen week ontvangen en is prachtig. Wat een schoonheid. Heel errug blij mee! Band is net te lang, laat ik nog fixen.

Ben hier om mijn kennis van horloges en horloge-gelateerde zaken uit te breiden en uiteraard om te kwijlen boven al die mooie horloges die jullie laten zien. Wat een mooi platform om te leren en te delen is HF.

Voor nu wat foto’s van mijn huidige collectie. Samenraapsel van erfstukken van vader, opa en zelf aangeschaft.
Schrik niet puristen, er zit een Garmin bij. Just saying. Wat mij betreft een horloge. Wat moet ik dan, een obstacle run doen met een Alpinist… :grinning:

56 likes

Welkom op HF :watch::ok_hand:

1 like

Welkom hier!
Mooie collectie al zo te zien :+1:t3:

1 like

Hartelijk welkom, mooie collectie al hoor!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom en nog veel plezier op ons forum. Leuke collectie.

1 like

Ik vind dat je erg leuke collectie hebt!

1 like

Welkom en veel plezier op het HF!

1 like

Welkom!:+1:

1 like

Welkom op HF !

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom hier!

1 like

Welkom. Mooie en diverse collectie al opgebouwd.

1 like

Je hebt een mooie collectie hoor, van harte welkom hier!

1 like

welkom

1 like

Welkom hier.

1 like

Welkom, mooie collectie en veel leesplezier op dit forum!

1 like

Welkom, mooie collectie :+1:

1 like

Fraaie collectie! Veel plezier hier!

1 like

Welkom op HF!

1 like