Voorsteltopic en NA

Woon er net buiten, mijn beste. Vandaar.

Gratis endorfine. Je moet goed voor jezelf zorgen. En dat sloek je die whiskey met een geruster hart achterover.

“Mama, wie is die man die hier af en toe rondloopt”, wil ik graag voorkomen. Misschien alleen driving range, Ben ik geen uren en uren bezig.

Dat is een smart watch met enkele sportfuncties. Garmin is een sporthorloge. Zit o.a. golf-functie op. Kun je profielen van golfbanen op downloaden. Geen idee wat je er mee moet. Iets voor jou? :crazy_face:

Dat doet mij deugd. :slightly_smiling_face:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom!

1 like

Leuk, welkom.

1 like

Welkom

1 like

Nee, ik heb een telefoon en 25 horloges (zonder enige koppeling naar die telefoon).

De meesten zijn waterdicht, en ze hebben allemaal een manier om verstreken seconden weer te geven. Dat laatste is alle sportfunctionaliteit die ik nodig heb.

Ditto. :slight_smile:

Overigens: Die vierkante Tissot is ook tof. Uiteraard de Hamilton en de twee vintage ook, maar die Tissot zien we hier niet vaak.

Hoe ben je daar aan gekomen? Leuke keuze, in ieder geval. :+1:

1 like

Thanks :+1: Was de laatste daily van m’n vader. 11 jaar oud, 4 jaar gedragen door hem. Voor dat ik wist wat een uurwerk van een horloge eigenlijk was, heb ik em gedragen tijdens slopen van auto’s, verhuizen, zware tuinwerkzaamheden e.d. Wist ik veel… Onverwoestbaar! :rofl:

(van internet)

Zal nog eens een nieuwe foto er van plaatsen in het Tissot-topic.

2 likes

There goes the neighborhood. :scream_cat:

Leuke voorstelpost met een hele prima collectie! Welkom hier en veel leesplezier gewenst.

1 like

Eens, leuke Tissot. Mooi vierkant is niet lelijk.

2 likes

Welkom BTW.

1 like

Welkom :wink: :+1:

1 like

Van harte welkom hier!

1 like

Welkom.

1 like

Welkom👍

1 like

Welkom :tumbler_glass: