Voorstelvoorstel

Hoi, ik heb een voorstel betreffende voorsteltopics. Waarin iemand zich voorstelt bedoel ik.
Met een titel zoals bijvoorbeeld: Even voorstellen
Ik open ze soms om de voorstelling te lezen en scroll door om te lezen wat voor moois Tissot62 heeft geschreven, en dan sluit ik hem meestal weer.
Vervolgens, 5 minuten later, zie ik het topic weer, met een cijfertje erachter en denk ik: hee! Leuk, iemand stelt zichzelf voor!
Maar dan is het opnieuw hetzelfde topic met drie x welkom eronder. Of andersom: dat je denkt dat je een voorsteltopic al gelezen hebt, maar dan is het toch een nieuwe voorstelling.

Is het misschien een idee om te vragen of de voorsteller zijn naam in de titel zet, zoals chillekasper bijvoorbeeld recentelijk deed? Veel overzichtelijker!
Of dat een lid met rechten dan de naam toevoegt aan de titel, zoals Even voorstellen: WernerManuel

Misschien ligt het ook wel aan mij hoor, dat ik me steeds vergis…

3 likes

Je kan ook gewoon onderin op normaal drukken ipv volgen of bedoel je dit niet.

Ah ja en ik kan hem ook op Genegeerd zetten natuurlijk. Oké is dat mijn plan B :sweat_smile:

1 like

Maar het cijfertje betekent toch juist dat je al (wat langer) in de draad hebt meegelezen? Dan komt de draad automatisch op “volgen” te staan. Een nieuwe draad, daar staat “nieuw” bij. Zo gaat het althans bij mij, met de standaardinstellingen.

image

Effectief denk ik dat het wellicht wat veel gevraagd is van nieuwe leden om gelijk vormvoorschriften voor de titel van hun eerste draad in acht te nemen, en om trustlevel 3 de titel aan te laten passen vind ik nu ook niet bepaald verwelkomend. :thinking:

1 like

Huh? Ik heb er niet nieuw bij staan!


Is die Even voorstellen dan nieuw, met dat bolletje?
:thinking:
Misschien inderdaad niet echt verwelkomend, ben ik met je eens. Maar wel lekker overzichtelijk :grin:

2 likes

Ja. Het onderscheid wordt ingegeven door het feit dat ik op de computer zit en jij op de telefoon. :slight_smile:

3 likes

Aangezien de nieuwelingen de regels/FAQ’s over trustlevels, wanneer je mag verkopen etc. niets eens lezen, denk ik niet dat dit gaat werken.

4 likes

Er zijn kennelijk zelfs mensen met allerlei trustlevels die niet eens weten wat het blauwe bolletje betekent! :flushed:

1 like

Ik zou het ook fijn vinden. Ik zoek nog wel eens een voorsteltopic van bijvoorbeeld 2 dagen geleden en dan weet je echt niet meer welke je moet hebben.
Een mag maar niet een moetje dus.
En TL-3 leden kunnen de naam in de titel zetten dus dat is een oplossing voor nieuwe leden die nog niet weten hoe het werkt.

Maar nogmaals, wel fijn maar moet niet.

3 likes

image

Ik begin bij te draaien … :flushed:

2 likes

Volgens is er ook al iemand bezig die dit doet! Ik zie bij verschillende van die topics ineens een naam staan :smiley:

1 like

Dus jij bent het niet?! :joy: Ik ‘beschuldigde’ @Chlorophyl ervan, maar hij is het ook niet. :innocent: :joy:

Maar ik ben bijgedraaid. We hebben nu tien aanmeldingen te pakken sinds het begin van deze week? Ik raakte het overzicht óók kwijt. :joy: Ik ben erg blij dat de namen erbij staan in de titels. :+1::+1: En ik denk inmiddels dat het wel meevalt met hoe vervelend de nieuwste leden het zullen vinden dat hun gebruikersnaam wordt toegevoegd aan de titel. Als dat nu eenmaal de gewoonte is … :man_shrugging: Inmiddels is het volgens mij tien keer gedaan, dus is het een traditie! :joy: :+1:

1 like

Nee zeker niet! Maar kennelijk heb ik iemand op een idee gebracht, of iemand heeft hetzelfde bedacht als ik…

1 like

Ik begrijp het.

Dat heb ik altijd met nieuwsberichten die beginnen met “Opnieuw…” en dan denk ik: jéétje alwéér.
Maar dan is het pas de derde keer en dan heb ik het op 20 verschillende nieuwssites zien staan.

1 like