Beste liefhebbers,
Enkele maanden geleden kwam ik niet meer in mijn vorige account omdat er een bericht geflagged werd. Kan ik hierover met iemand contact opnemen? Want ik weet niet wat ik fout heb ik gedaan?
Al vast bedankt.
Beste liefhebbers,
Enkele maanden geleden kwam ik niet meer in mijn vorige account omdat er een bericht geflagged werd. Kan ik hierover met iemand contact opnemen? Want ik weet niet wat ik fout heb ik gedaan?
Al vast bedankt.
Haha dat was ook mijn eerste gedachte.
Gewoon wachtwoord opvragen/wijzigen lijkt me?
Dat lukt me dus ook niet?
Vreemd. Is je inlognaam wel bekend? Je e-mailadres waarmee je inlogde?
Het account is niet geblokkeerd voor zover wij kunnen zien.
Anders moet je even een bericht naar Jur sturen naar die vind het meestal niet leuk om een discussie over verwijderde/geblokkeerde accounts aan te gaan. Maar ja, als je netjes vraagt moet je toch een antwoord krijgen. Als je het toch echt niet weet.
Het account is niet verwijderd en er wordt ook niets vermeld over een ban of verwijdering, dus het lijkt mij een technisch probleem. Ik zou Jur even een berichtje sturen inderdaad.
Verwacht dat het niet crownguard is, gezien die 2 uur geleden nog ingelogd heeft en ook voldoende berichten heeft achtergelaten de afgelopen maanden. Is dus een ander âslachtofferâ, misschien rlc?
Han?
Lastenaar zou ook kunnen, wat een mysterie
Bedankt allemaal. Ik heb een mail gestuurd met de vraag of ik geholpen kan worden om mijn oude account weer in te kunnen. Bedankt en een fijne avond.
Die is al tijdje gewoon terug toch.
Even zonder gein, wat is er met Han gebeurt? Ooit 1 van de meest prominenten en nu zie ik hem nooit meer?
Is niet mijn account. Nooit geweest ook
Was geintje
De TS noemt zich Ramonrolex en kan niet meer bij zijn vorige account.
Correct, spelfout mijnerzijds
Ja die mag wel gesloten worden ja;) da ken natuurlijk niet Er is maar 1 Ramon Rolex
En het is sowieso een perma ban als je twee accounts hebt. In dit geval dus, want het oude account is niet verwijderd en deze nieuwe is aangemaakt. Dus ⊠dubbel account = perma ban!
Dankje Drexđ
Veel succes Anon31642897