Vorig account

Even zonder gein, wat is er met Han gebeurt? Ooit 1 van de meest prominenten en nu zie ik hem nooit meer?

3 likes

Is niet mijn account. Nooit geweest ook

2 likes

Was geintje :sunglasses:
De TS noemt zich Ramonrolex en kan niet meer bij zijn vorige account.

Correct, spelfout mijnerzijds :see_no_evil:

Ja die mag wel gesloten worden ja;) da ken natuurlijk niet Er is maar 1 Ramon Rolex

10 likes

En het is sowieso een perma ban als je twee accounts hebt. In dit geval dus, want het oude account is niet verwijderd en deze nieuwe is aangemaakt. Dus … dubbel account = perma ban! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

Dankje Drex😂

1 like

Veel succes Anon31642897

3 likes

Jep…
:sweat_smile:

2 likes

Zit de stekker er in?

5 likes

Soms veranderen je prioriteiten in het leven, da’s heel normaal. Zal bij hem ook wel zo zijn gegaan…

Zeker, en is ook prima. Maar het viel me gewoon op.

1 like

18 likes

:rofl:

1 like

@Jurk kun je niet eens een topic wijden aan hoe je je strips maakt? Ben best benieuwd naar een kijkje in de keuken en ik denk stiekem met mij velen hier op t forum :smiley:

1 like

eec0fb309cbcd5974f02e2f0fcc753a4f599be57_2_1380x592

:rofl::rofl::rofl:

1 like

Jurk heeft dit al in een aantal van zijn topics laten zien. Zelfs gevraagd wat wij leden het mooiste vonden; pen-/potloodtekening, digitaal etc.

1 like

Leuk dat je het wilt weten!

Klopt. Ik heb nooit een specifiek topic er aan gewijd. Maar wel in het cartoon topic meerdere keren de making of laten zien…

Met het handje:

Digitaal:

Hier nog een hoe ik hem helemaal opzet:

Is dit wat je bedoelt @sanderbbb ?
Zo niet dan toch een topic :joy:

5 likes

Het is wel wat ik bedoel, maar een apart en uitgebreid topic zou het helemaal te gek zijn. Als grafisch ontwerper altijd benieuwd naar hoe je werkt. En ook naar het verhaal achter @Jurk als je begrijpt wat ik bedoel :upside_down_face:

1 like

Zal mij eens er aan wagen! En je mag mij ook altijd PBen. Kan vast ook het eea van jouw leren als grafisch ontwerper :ok_hand:

2 likes