Enige tijd geleden is op WUS en HdR een actie gestart om een speciale Vostok Amhpibian te maken ter gelegenheid van het 50-jarig jubileum van de Vostok 5/6 ruimtemissies.
Er bestond de mogelijkheid om het jubileumhorloge in 6 verschillende uitvoeringen te bestellen. De ronde AM420 of de, op de oude ministry gelijkende, AMM710 behuizing icm een blauwe, rode of zwarte wijzerplaat.
Hoewel ik graag elke uitvoering had willen hebben, heb ik me beperkt tot de blauwe AMM710. Afgelopen week kwam het horloge binnen.
Standaard wordt de klok geleverd op een stalen band. Ik had zo’n band zelf nog niet in het echt gezien, maar vanuit diverse hoeken had ik al wel de nodige negatieve ervaringen over de band gelezen.
Deze bleken niet ongegrond. De band is prima te gebruiken als ontharingsmiddel van je pols en het op maat maken lukte niet eens op een normale manier.
Gelukkig had Thieuster nog een aantal mooie nato’s op voorraad en na binnenkomst vandaag heb ik het horloge met de nieuwe band op de foto gezet.
Al met al ben ik erg blij met de klok. De donkerblauwe wijzerplaat gaat goed samen met de chocobruine nato al zeg ik het zelf. Hieronder enkele foto’s.
Ziet er goed uit. Had er zelf ook een besteld (precies zo een als die jij nu hebt) maar had deze geannuleerd omdat ik een beetje te veel WUS projecthorloges had besteld.
Geniet er van!