Vostok amphibia

Ja, heb er een, dat ding loopt verbazingwekkend nauwkeurig
met plus 3 sec per dag.
Hij slaapt crown down.

Grt.

7 likes

Interessant filmpje Drex :+1:

Het zijn inderdaad heel opmerkelijke klokjes.
Een van de mijne, met andere bezel en kroon.

4 likes

Een onderschat merk vind ik.
Zeer degelijk en dat voor een mooie prijs.

2 likes

Is dat een lunette van AM watches?

Jawel, goed gezien.

Ziet er goed uit!

1 like

Betere shot:

4 likes

Heel goed geslaagd deze mod Kevin!:+1:
Ook die wijzers! Maken het mooi af.

Inderdaad aparte horloges. De meeste Rolexliefhebbers die ik op YouTube ken, hebben bijna allemaal ook één of meerdere Vostoks erbij…heel apart, want ze zijn lang niet altijd goed. Ik heb er al een heel stel versleten, van wisselende kwaliteit, maar toch koop ik er altijd weer een…:smiley:

Hier mijn blauwe:

Hier dezelfde in zwart:

3 likes

Die gekke dingen hebben gewoon charme! Je wilt er altijd weer 1 bij kopen. :wink:

1 like
3 likes

Nice… ik heb ook behoefte aan een Russische, geen bruid maar een klok wel te verstaan… goede promo.

1 like

Anders nix mis met een Russische bruid. Die dames zijn zeer toegewijd.

1 like

Het blijven fantastische horloges :slight_smile:

3 likes

Gewoon doen !
Een Amphibian heb je voor 60 euro en is een robuuste klok, ik ben er zelf helemaal weg van!
Je gaat er echt geen spijt van hebben.

Vostokjes zijn toppers voor belachelijk weinig geld.


Kijk ook eens naar de prachtige Neptune SE. Echt een pracht van een duiker voor …135 schamele Euros

4 likes

@Tissot75 in een ander topic las ik een discussie over leer op duikers. Gek genoeg vind ik (dikke, vintage) leren bandjes op Vostoks vaak prima staan!

1 like

Mee eens! Ik zag inderdaad dat Meranom de SE Neptune weer heeft. Brengt me wel in verleiding.:sweat_smile:

1 like

Breek me de bek niet open! İk kijk me suf op die prachtige groene Neptune en heb alle moeite van de wereld om vooral niet op “add to cart” te drukken.

Eerst maar eens een paar klokjes verkopen, dan kan ik mijn wederhelft weer tevreden stellen en dan … Die supergave Neptune bestellen!:grinning:

Ha ha ook die groene dus!! Maar ja zou niks meer kopen. :wink: Ongeveer zelfde probleem.

Hehe… dat ken ik ja…
Toch zal ie er komen. 1 of 2 klokjes weg en hup een Russische schone bestellen via het internet :joy::yum: