Vostok amphibia

Hallo allemaal,

Ik heb onlangs een Vostok amphibia gekocht. (Type 060433 google maar eens voor info.)
Heeft iemand hier ervaringen mee?

Vriendelijke groet.

Geen ervaring mee. Wel afgelopen week van een gewaardeerd medeforumlid een Vostok Amphibia Ministry gekocht. Eerste indruk na een paar dagen is buitengewoon positief. Zo positief zelfs dat ik vandaag op de Baai nóg een exemplaar heb gekocht! :slight_smile:

wk1 Schreef:

Hallo allemaal,

Ik heb onlangs een Vostok amphibia gekocht. (Type
060433 google maar eens voor info.)
Heeft iemand hier ervaringen mee?

Vriendelijke groet.

Welkom op dit forum!

Voor het geld is het een goede klok(tu)
Ik heb zelf alleen maar wat oudere exemplaren en draag ze niet geregeld, maar wel met veel plezier!

Ik heb er ook geen ervaring mee maar na het zien van diverse foto`s en het lezen van diverse topics heb ik er ook twee in bestelling staan. Afwachten dus.8-).

Met vriendelijke groet,
Andre

Van de week ook een hier of het forum een mooi exemplaar gescoord, en sindsdien niet van kunnen genieten, hij zit voortdurend om de pols van mijn vrouw.
Dat doet ze anders nooit!

Ik heb er ook een paar en voor het geld prima betrouwbare klok en ook nog duikwaardig ( 200m ). Simpel maar oerdegelijk uurwerkje.
Hij zal niet tegenvallen.
Ben benieuwd naar je polsfoto.

groetjes Lenno

Dit is één van mijn favorieten geworden. Lekkere retrolook met een mooi bol plexiglaasje. De blauwe plaat is ook heel mooi in het zonnetje vandaag.

Wat een mooie horloges allemaal ik denk dat ik er ook eens een keertje wat van ga aanschaffen…

:wink:

Kijk kijk, allemaal positieve berichten!! Het is mijn verjaarscadeau van vrouw en kids dus moet nog ff wachten voordat ik m ga dragen. Alleen het bandje is een tegenvaller, dus daar moet nog een andere aan.
het gaat mijn dagelijkse klokkie worden dus ben benieuwd naar de degelijkheid

hahaha :D:D:D