Ik heb een Vostok Amphibia 2415 120512 S4 overgenomen van een forumlid en ik merkte dat hij soms ineens fors achter liep. Vanmorgen van het nachtkastje gehaald en de tijd liep perfect. Aangekleed en vlak voor vertrek bleek dat hij ineens stil stond. De tijd goed gezet en handmatig 20 slagen opgewonden maar hij doet niks meer. Het horloge komt uit oktober 2021. Wat heb ik verkeerd gedaan?
Denk dat ie wel meer dan 20 slagen kan maken. Let ook op de vreemde kroon die erg wiebelt. Misschien eventjes op gang proberen te helpen door te schudden. En: vraag even aan de verkoper of dit probleem zich ook bij hem/haar manifesteerde.
Tot nu toe is 20 slagen altijd voldoende gebleken en had op zijn minst verwacht dat hij het zou gaan doen maar helemaal niks. Als ik straks tijd heb, zal ik weer even gaan prutsen, heb hem namelijk wel gewoon om.
20 slagen is normaal ruim voldoende.
Ik neem aan dat je na het op tijd zetten, eerst de kroon weer hebt dicht geschroefd?
Daarna weer los schroeven en je kunt weer opwinden.
Ja, dat is de enige manier die mjj lukte. Heb net zachtjes een paar tikjes op de balie gegeven en weer op tijd gezet en weer 20 slagen opgewonden. Hij loopt nu wel weer. Duimen dat het probleem weg blijft.