Vostok Amphibian Classic 110647

Sinds ik lid ben van dit forum heb ik de rusische klokjes vaker voorbij zien komen en is de liefde hiervoor toch wat gaan groeien. Mijn oog is gevallen op de Vostok Amphibian Classic 110647. Nu heb ik onderstaande webwinkel gevonden en vroeg me af of iemand hier eerder heeft gekocht en of dit een “betrouwbare” website is.

Bij voorbaat dank,
Martijn

3 likes

Jahoor, prima ervaring en betrouwbaar adres :thumbsup:

1 like

Dank voor je snelle reactie! De prijs valt daar reuze mee. Leuk om erbij te hebben dit klokje :wink:

Yep, en oersterke beaters !

1 like

Daar doen we het voor! Van de week ga ik 'm bestellen. Helaas is de verzending 25-30 dagen maargoed je moet er iets voor over hebben :stuck_out_tongue:

1 like

Leuke klok :thumbsup:

Wat betreft de webshop Meranom lopen de meningen uiteen. Persoonlijk heb ik daar iets te veel negatieve ervaringen mee gehad (qua levertijden en contact absoluut bagger)

1 like

Zelf heb ik geen ervaring met deze website, maar is dit wat?

Christopolcity

1 like

Leuke klok :thumbsup: met bijzondere techniek en looks.
Dit is er een voor het leven.
Het is even wennen aan de wobble kroon.
Ik heb zelf model 100 met ontchroomde bezel.

Meranom is OK, het duurt even voor dat je het binnen hebt.

Grt.

1 like

Ik heb ooit een Vostok gekocht bij Chistopolcity. Ging ook erg goed.

Op ebay heb je ook nog Zenitar. Ook een betrouwbare handelaar.

3 likes

Zelf goede ervaringen met Meranom en hoor goede dingen over chistopolcity!
Let wel even op het model, ligt nogal als een “ufo” op je pols, dat was de reden voor mij om voor model 100 te gaan, ik kwam erachter door deze post op WUS: vergelijk Amphibia’s

2 likes

Zowel Christopolcity als Meranom kan ik je aanraden. Kan even duren voor het horloge op voorraad is, maar de service is goed .

1 like

Bedankt voor je bericht. Lees inderdaad dat deze Rusische klokjes qua levertijd wat lang kan duren. Zolang het klokje aankomt vind ik het prima! :stuck_out_tongue:

Dank voor je bericht, die klok van jou ziet er erg mooi uit. Veel draagplezier :wink:

Dank voor je bericht! Als een “ufo” op de pols liggen, daar had ik nog niet van gehoord maar je link maakte het wel een stuk duidelijker :stuck_out_tongue:

1 like

Bedankt voor de input. Zolang het klokje aankomt ben ik tevreden! Wat verwacht je qua levertijd? Is dat 2 weken of 2 maanden?

Dat ligt er aan of het op voorraad is. Het duurt ongeveer een week of twee voor het bij je bezorgd wordt, maar daar komt de ‘pre-order’ tijd nog bovenop als het niet op voorraad is. Dus het kan 2 weken zijn tot 2 maanden…

1 like

Pfoe dat is even wachten maar dat is het wel waard. Zijn er (web)winkels die het klokje sneller kunnen leveren of zijn al deze Russische klokjes lastig qua levertijden?

Zowel Christopolcity als Meranom hebben hier ‘last’ van. Volgens mij wordt er af en toe een serie gemaakt in de fabriek en als die op zijn, gaan ze eens aan de volgende aan de slag. Maar wel het wachten waard :smile:

1 like

Bij Meranom zijn vrijwel alle special editions al langere tijd uitverkocht. Ik heb een goede ervaring gehad met een bestelling bij de Zenitar store op Ebay. Veel modellen voorradig; prijzen wel goed en behoorlijk snelle levering. Daar komt dan wel weer de verzending van Russian Post achter aan, dus de zending is minstens twee weken onderweg.

2 likes

Ik zie dit topic nu weer en heb het klokje nog niet aangeschaft…

Telkens als ik hem zie vind ik hem erg mooi maar betwijfel soms of ik dit klokje überhaupt zou dragen, vandaar dat er nog geen update is in dit topic over de aanschaf :stuck_out_tongue: