Mooie review. Wanneer je op de fotos klikt worden ze supersize.
Beste Jongen!
Ik had hem gezien. Conclusie die ik trok: Vreselijk mooi, maar te groot:?
Vind hem absoluut niet verkeerd enkel ook weer zo achterlijk groot… zonde!
mooi ! goede review, ik vreesde trouwens voor het vostok movement, maar gelukkig zit hier een seiko in.
Wel 400 euro, dat heb ik niet even liggen…, maar wel mooi, erg mooi dit !
Mooi ding, ook in het rood is ie fraai. Leuk detail, dat ankertje achterop de secondenwijzer. En 48mm is fors, maar kan ik wel hebben…
Vostok Europe heeft sowieso mooie horloges…
Ze worden alleen steeds groter lijkt het wel.
Hier de mijne:
Wat een machtig ding weer Ik krijg morgen mijn Ekranoplan als het goed is
Hij is erg erg mooi… staat vanaf heden op mijn wishlist.
Hier even een foto van deze dikkerd om mijn pols. Het mag dan wel een fors horloge zijn, maar hij ligt heerlijk om de pols. Het draagcomfort van de siliconen band is erg fijn en voor de afwisseling kun je er ook nog een lederband op zetten, die ook wordt meegeleverd.
Wat unne knoepert, jonguh! Wat is jouw polsomvang? klein/gemiddeld/groot?
Gemiddeld denk ik? Omtrek is 17 hele centimeters.
Florentinus Schreef:
Gemiddeld denk ik? Omtrek is 17 hele centimeters.
gaaf horloge, jij hebt hem dus al in je bezit ?
ik vind deze met zwart ? en rood wel de saaiste combinatie als ik het eerlijk mag zeggen. Met geel vind ik hem net wat spannender.
maar desalniettemin een mooi horloge !
Geweldig horloge, had van mij nog wel groter gemogen, 48 mm is voor mij echt het minimale formaat.
Schitterend exemplaar.
Ik heb hem nu 2 maanden in bezit en bevalt erg goed! Ik zag hem voor het eerst in Basel vorig jaar, maar het duurde nogal lang voordat hij geleverd kon worden. Ik vond de gepolijste kast juist wat spannender;) Hij is er ook nog met een zwarte PVD coating. Ook mooi!
Ziet er lekker uit :)o
Mensen,
Toevallig weer eens op het forum. Waar is dit horloge (betrouwbaar) online te bestellen?
Joostdej Schreef:
Mensen,
Toevallig weer eens op het forum. Waar is dit
horloge (betrouwbaar) online te bestellen?
o.a. http://www.wereldhorloges.nl/vostok-europe-anchar-nh25a-5105143.html