Vostok Baikal, original limited edition

Te koop:

Merk en model: Vostok Amphibia Baikal, limited edition
Diameter: 41mm
Leeftijd: 2018
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2022
Factuur en/of certificaat: aanwezig.
Originele doos en/of eventuele accessoires: doos, extra schakels en extra bezel.
Verzenden of afhalen: beide mogelijk.
Conditie (krassen, werking etc): zeer netjes.
Soort uurwerk en kaliber: Vostok 2415b
Vraagprijs: 260 euro.

——-

Limited edition Vostok Amphibia Baikal, ontworpen door het Spaanse horlogeforum Relojes Especiales, gebouwd door Vostok en verkocht door de gerenommeerde Meranom winkel. De oplage bedroeg slechts 200 stuks.

Het horloge is gewijd aan het Baikameer, waarvan de kleuren terugkomen in dial en bezel. De caseback heeft een geweldige gravering met de contour van het meer en natuurlijk het serienummer van het horloge, in dit geval nummer 119 van 200.
Deze Vostok automaat heeft een unieke sandwich dial met goede lume. Er is origineel een extra dial bij de verkoop, waardoor het horloge er net weer iets anders uitziet. Erg tof!

Ik heb het een aantal jaren in bezit. Zeer zelden gedragen en dat maakt dat het er nog fantastisch uitziet

Heb je vragen, stuur een PB!

——-

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

14 likes