Ik sponsor de bleek wel om te bleken
Held, als ik een topic maak krijg jij een ereplekje
Iemand die mij kan voorzien van 3m stickerringen voor de bezel en insert? Of anders tips? Het lijkt mij niet tof om het met secondelijm te doen ofzo, omdat ik dan niet meer terug kan.
Zelf gebruik ik dit altijd. Paar drupjes is genoeg, komt heus wel weer los met een dun mesje en een beetje geduld.
Thanks! Ik merk dat de inserts er wel inklinken maar een stukje veiligheid is wel fijn natuurlijk.
Zeker. Anders is het naar 1x stoten naar je insert
Zelf doe ik altijd een paar kleine druppeltjes op iedere 15 minuten en dan “draai” ik de insert een stukje met het monteren zodat het lekker uitsmeert.
Binnen een maand geleverd vanuit Meranom! En dat terwijl op de website stond aangegeven dat de wachttijd 2 tot 3 maanden zou zijn. .
Hierbij presenteer ik u… … Mijn eerste Russische NA:
Het welbekende “broken watch” pakketje.
Snelle unboxing
Heel snel een ander bandje erop…
En.
Tadaa…!
Mooi man!
Klote he, mesh moeten inkorten
Yep! Blauwe handpalmen… En misschien moet er nog wel een rijtje schakels uit…
Maar… Het is her waard
Chique setje, veel plezier met de NA.
Ga je gelukkig van worden.
Het bandje is inderdaad lastig inkorten ,heb je echt veel even de tijd voornodig
Het Vostok virus heeft toegeslagen. Dit komt door mijn drie dagen geleden ontvangen eerste Vostok. Wat een leuk horloge is dit zeg.
Ik ga nu op zoek naar:
Een 710059 (blauwe scuba dude). Deze wil ik voorzien van een blauwe bezel. In de verscheidene YouTube video’s lijkt de kleur van de plaat erg te verschillen. Het gaat van echt diep blauw tot meer… zeegroen/donker turquase. Heeft iemand enig idee hoe dat kan?
1, Heeft iemand tips voor snelle aanschaf van het horloge?
2, Heeft iemand tips waar ik een goede leverancier van mod. onderdelen voor Vostok (met name de 710 kast) kan vinden.
Plaatje voor de leuk:
Ik PB je even.
Heeft er iemand enig idee wat dit horloge moet opbrengen in euro’s in originele verpakking en certificaat en ongebruikte staat, en zijn er hier daadwerkelijk 1967 van geproduceerd en in welke periode
(Noot foto niet van mij zelf.)Originele verkoopprijs was $220 of $230 uit mijn hoofd, maar ze gingen enige tijd terug vlot voor €400 of meer, zeker als ze in nieuwstaat zijn.
Bedankt voor de informatie