Vostok Boctok Wostok Praat, Modding, en Foto's Spammen

Iemand ervaringen met een stalen band voor vostoks? Ik wil dat eens proberen op mn 110

1 like

Mijn zonnige Vostok Amphibia gemod met een ceramische Omega Seamaster (replica) bezel en bijpassende nato :wink:

12 likes

Yes, gewoon de originele cheap ass band ergens vandaan trekken. Ik vind die heerlijk zitten.
Op Ebay vind je ze o.a. bij boris_gvb.

1 like

Ik heb ze nog liggen maar ik vind ze zo lelijk😂 ik zoek meer een oyster oid

1 like

Vostoks zijn ook lelijk toch? :laughing::laughing::laughing:
Maar een passende oyster weet ik zo net niet. Ben bang dat dat iets met rechte endlinks gaat worden.

1 like

Niet mijn yachtmaster :smirk:

1 like

Volgens mij staat hier alles dat je nodig hebt, incl. endlinks:

Voor

En na

8 likes

Ik keek even in m’n eigen doos. Daar zit er nog maar ééntje in en ja, die is lelijk. Echt heel LELIJK.

Ik ga eens koekeloeren, thanks!

Die zijn mijn yachtmaster niet waard :sunglasses:

2 likes

Deze drie krijgen geen draagtijd en staan in het blauw nu.

5 likes

Gisteren deze nieuwe komandirskie op de kop getikt voor 25 euro en dat op een nieuwe Hirsch band. Wat een leuk horloge is dit en draagt echt lekker en mooi plat. Ik had al een Amphibia 710 scuba dude en een vintage Vostok dresser maar nog geen Komandirskie, dus meer dan welkom.

7 likes

Gezien de blauwe wijzerplaat van deze Komandirskie #811398 en de rode accenten wil ik er in de toekomst een pepsi bezel op zetten zoals op onderstaand voorbeeld. Weet iemand welke type, formaat pepsi bezel ik hiervoor moetbestellen?

3 likes

Zo’n bezel kun je bestellen op verschillende plaatsen voor verschillende kasten. Bekijk even de verkoper “Arkustime” op eBay. Voor de inserts werkt alles van de skx. Je kunt ook even googlen op bezel Komandirskie 811.

1 like

8 likes

Nieuwste aanwinst en tevens voorlopig de laatste. Aanschouw :slight_smile:

Was in eerste instantie een beetje sceptisch over de blauwe dial die wat vlakjes oogde.
Maar nu in het echt in combinatie met de sandwich dail, bolle plexi en sunburst een geslaagde combi.

12 likes

Heeft er iemand nog een mooie (gesigneerde) 710xxx kroon?

Ik heb even rondgekeken en moet zo te zien een nogal vlakke bezel hebben. Volgens mij 4mm dikte.

1 like

Nog eentje dan :slight_smile:

10 likes

Deze is gister binnengekomen uit Wit-Rusland. Kwam sneller binnen dan gedacht.

Glas kan wel een polijstbeurtje gebruiken😁

7 likes