Vostok Boctok Wostok Praat, Modding, en Foto's Spammen

Hou op met me hoor!
Alleen die naam al doet me twijfelen over mn uitspraken…

In Australia the word “Dude” also means a Camel’s foreskin …

Ik denk er nog even over na goed? :joy:
Maar ik ga deze wel even volgen.

2 likes

Toch maar de smooth bezel er weer vanaf…

6 likes

Keuzes …
Ik heb nog niet alle spulletjes binnen voor de volledige mod, maar de bezels wel.
Welke gaat het worden … beide kleuren best leuk.

5 likes

Degene met brons/gouden rand, kleurt mooi bij de plaat!

Dat geeft best een kleurverschil, maar dat is beduidend minder storend dan het verschil in brush …

Dus ja ; “eens”

1 like

Uhm steam punk, industrial salvage modding?:rofl:

3 likes

Jammer !
Wat een gaaf ding !!

1 gaaf of 2 gaaf?

Besteld (want onzinnig)

Iemand dit al eens geprobeerd trouwens ?

(Een ge-3D-printte bezel)

2 likes

East gernany

1 like

Hi liefhebbers,

Heb uiteraard niet al de berichten in dit topic gelezen, maar waar kan ik het beste een Vostok Amphibia bestellen op dit moment?

Daarnaast heb ik gelezen dat de bijbehorende banden van slechte kwaliteit zijn; iemand tips qua banden voor een optisch strakke Vostok?

Dank!!

1 like

Meranom.com of Komandirskie.com
Ebay: zenitar of bij boris_gvb

Komandirskie.com is vaak de goedkoopste optie.
De banden zijn eigenlijk best goed van kwaliteit, je krijgt ze echt niet zomaar kapot. Alleen ze zijn folded, rammelen, voelen blikkerig aan, en trekken de haren van je pols :drooling_face:
Ik draag mijne altijd op sailcloth of nato maar alles wat solid links heeft zou goed moeten zijn. Vaak kom je wel uit op een band met rechte endlinks ivm de ruimte tussen de lugs die niet vrij standaard is.

1 like

Friday Frogtok :frog:

7 likes

Iemand die een nieuwe hobby heeft gevonden. Zelf de oranje standaard komt uit de spuitmond. Waarom zou je een ge-3D-printte bezel willen hebben? Omdat de stalen te duur zijn? Plastic bezels koopt je ook bij de Lucardi, €5,00. Krijg je er ook een quartz horloge bij.

Zou zeker voor de 2e gaan!

Meranom.com goede ervaringen mee. Al 2x keer een Vostok bij ze besteld en prima levering. Een tip van mij, mocht je je gewenste horloge hebben gevonden wacht niet al te lang met bestellen mij Meranom, want de meeste modellen zijn snel out of stock! De kans dat er een restock plaatsvindt is klein aangezien er maar een beperkte oplage is van elke model.

1 like

Mee eens! Dit is ook een betrouwbare. Daar heb ik mijn orange amfibia gekocht

https://soviet.market/

2 likes

Vandaag een Vostok bouwpakket binnen gekregen van @Eventive

En ik had nog een bandje liggen van @Phoenix.bas

Nachtrust is highly overrated, dus gaan met dat ding !afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding
Dit is mijn eerste ever in elkaar schroef actie (ik neem aan dat ik dit geen modden kan noemen omdat ik niet met een complete klok begonnen ben?)

Wel lol gehad (en nu wat nachtrust …)

11 likes